FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Dycu w Wrzesień 16, 2018, 00:02:46 am
-
Witam
Mam pewien problem a mianowicie jak w swoim xf chce trochę bardziej przygazowac takpowyzej 2600 obrotów włącza mi się kontrolka restricted performance I samochod Przechodzi w tryb awaryjny i traci kompletnie moc. Dużo czytałem na ten temat na angielskich stronach ale specyficzny jezyk angielski nie pozwala mi zrozumieć wszystkich słów. Mam pytanie czy może to być sterownik turbiny? Jeśli tak to czy kupić nowy czy może jest jakiś sposób żeby go naprawić
-
nim zaczniesz wydawać pieniądze na części to podepnij go pod komputer i zobacz błędy to najtańsza wersja
-
Odpal silnik jedną osoba niech bazuje a Ty słuchaj i macaj wszystkie przewody od IC, zdejmij pokrywe z silnika i tam popatrz czy nie jest zapaćkane olejem. U mnie strzelił króciec zaraz przy chlodnicy IC I jak żona mocno go cisnęła też był czerwony komunikat identyczny jak Twój. Co nie oznacza, że może być coś innego. Żałuję, że zgodziłem się na jaga ale żona się uparła.... potem przewód aluminiowy od klimy pękł, a żeby to wyjąć i założyć nowy - masakra. Mam nadzieję że nic się już nie będzie dziać, ale gdy mam nim gdzieś jechać mam poczucie że może się coś znowu spierd.... gdy jeżdżę swoją Themą - chrysler nie mam takiego poczucia ze coś się stanie.
-
bez kompa to czcze gadanie ale coś podobnego miałem gdy fiksowały mi turbiny.Wystarczyło raz nalać do baku specyfik do czyszczenia wtrysków i po problemie. :-V
-
Co to za specyfik nalałeś, napisz jeśli pamiętasz. thx
-
poszukaj w necie :czyszczenie wtryskiwaczy ,nazwy nie pamiętam.Dostępne są na kazdej stacji paliw.
-
Bez konkretnych błędów ten temat jest bez sensu.
Nawet nie ma informacji jaki to silnik, jaki rocznik itd.
Szkoda pieniędzy nawet na preparaty, naprawianie na oślep w 99% niestety nie działa.