FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: JerryRS4 w Sierpień 31, 2018, 22:45:36 pm
-
Wczoraj po odpaleniu samochodu zauważyłem, że nie mogę przełączyć lewarka z P w żadne inne położenie. Po trzech próbach, BEZ UŻYCIA SIŁY wskoczyło i mogłem jechać. Po zgaszeniu auta, włączeniu na P i ponownym odpaleniu podobna sytuacja, lecz bez możliwości zmiany biegu. Poczytałem trochę na podobnych tematach, lecz nikt konkretnie nie wskazał co może być przyczyną. Przy manualnej próbie odciągnięcia elektromagnesu śrubokrętem wszystko działa, ale do czasu gdy nie wrzucę znowu na P. Chciałem dodać tylko, że auto mam od roku i od samego początku oszczędzałem skrzynię, więc po każdej jeździe najpierw wrzucałem na N, później zaciągałem ręczny i dopiero P, nieważne czy na górce czy na równym i nigdy nie było takiego problemu. Stop też działa, wiec to pewnie nie czujnik stopu, chociaż koło pedału hamulca są dwa czujniki. Co radzicie zrobić, jakie mogą być przyczyny?
-
Może być tak że cewka odpowiedzialna za odpuszczenie blokady czasami nie dostaje impulsu
-
Mówisz o cewce która jest wewnątrz lewarka?
-
A no
-
Sprawdź najpierw zasilanie czy do chodzi do cewki w lewarku
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Poczytaj rozwiązanie mojego problemu może u ciebie będzie podobnie ,
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,38041.0.html
-
Dzięki ziwoj, tego wątku wcześniej nie znalazłem, ale na pewno wezmę to pod uwagę. :-V
-
Miałem małe problemy z rozebraniem lewarka od biegów i stwierdziłem, że kupię drugi. Elektromagnes gdzieś musiał nie dostawać sygnału, albo się zaciął, bo przy wciśnięciu stopu, literka P paliła się światłem ciągłym, wiec czujnik stopu wysyłał sygnał do lewarka. Przedział cenowy na Allegro od 50-300 zł. Wziąłem najtańszy za 50 zł z wysyłką i śmiga lepiej niż stary przed awarią ;)
-
Ja na początku też tak kupiłem ale mój zakup okazał się trefny ,blokadę miał na siłę wyłamaną więc stwierdziłem że trzeba naprawić własny co by druciarstwa nie robić.
-
Mój ojczulek wymieniał żarówkę od podświetlenia zapalniczki na włączonym zapłonie oraz dźwigni na N i zrobił zwarcie, po wymianie bezpiecznika zblokowało mu lewarek na P i brak świateł wstecznych oraz świeci się czek, opony, stop, a z błędu wynika że brak komunikacji transmisji. Pacjent to VW tiguan ale ze skrzynią ZF6. W poniedziałek dobiorę się do tego badziewia i zobaczę co go boli