FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: aladyn w Sierpień 02, 2018, 22:05:24 pm
-
Witam jak wychodzi silnik 3.0 górą razem ze skrzynią (automat)?
Czy trzeba go rozkręcać że skrzynią ?
-
Najlepiej (najwygodniej i najszybciej) w dół z sankami, zawieszeniem i skrzynią
-
Witam jak wychodzi silnik 3.0 górą razem ze skrzynią (automat)?
Czy trzeba go rozkręcać że skrzynią ?
Dokładnie jak kolega pisał najszybciej w dół ze skrzynia ,na spokojnie bez strat rozebranie cąłego przodu mi zajeło ok 9 godz od wjazdu na kanał.
-
Przód rozbierałes? Nie trzeba. Myślę że na podnośniku 5-6 godzin i silnik na palecie.
Ostatnio w Cayenne u rodziców wyjmowałem, 4 godzinki i leżało
-
Z tego, co mówił mi poprzedni właściciel mojego, można pierw rwać skrzynię, a silnik górą (na styk). Zadzwoń do Giermka i dopytaj :-super
-
Rwanie samej skrzyni do dołu a później silnika do góry jest bez sensu. Jeżeli ktoś ma dostęp do podnośnika to najszybciej z całym zawieszeniem do dołu. Na kanale pozostaje rwanie silnika do góry więc po zdjęciu maski masz dużo miejsca bo skoro V8 da rade wyjąć do góry to V6 tym bardziej. Przodu nie ruszasz, trzeba wyjąć wentylator i na wszelki wypadek chłodnicę ;)
-
Jedna śruba się zerwała w sankach druga obrobiła więc silnik odkręcam od skrzyni i silnik góra ;/