FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: mlodyKTM w Lipiec 29, 2018, 12:17:38 pm
-
Witam kolegów.
Po przejrzeniu wszystkich wątków na forum w dziale o XF nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Stanąłem przed zakupem XFa 2014r. 2,2D 163Km.
Pogrzebałem trochę w internecie i wyszło ze ten sam silnik o kodzie 224DT był montowany w wersjach 163, 190 i 200KM.
Czy ktoś z Was orientuje się czy różne moce to tylko ograniczenia producenta czy te silniki różnią się osprzętem? ( np. większe turbo itp.)
Z góry dziękuje za pomoc:)
Gerard
-
Inny soft - zassane z niemieckiego forum. Bierz 200 kunia bo reszta za słabe na 1850 kg
-
Dokładnie tak. Przy tym silniku 200KM to jedyna rozsądna opcją. Sam mam ten a przed zakupem testowałem jeszcze 163 i to jest pomyłka jakaś. 2,2 z 200KM to dobry balans mocy do spalania. W mieście spokojnie do 9 litrów się zmieścisz a trasa 6,5 przy średniej prędkości 140km. Poniżej 6 zejdziesz przy 120.
-
Ja mam 3.0 tdv6 240 kucy srednie spalanie przy 120 5.3 litra jak cisne 180 do 240 to 6.8 litra . Po miescie bardzo krotkie odcinki gdzie zryw i hamowanie ciągle 11.5 l na setke . Ja sam bym nie brał 2.2 d bo radosci z jazdy mało :-A
-
Mój kot 275 koni średnio wychodzi 7,4 z tym że większość autostrada, miasto 15%. 2.2 bym nie brał bo jest głośny w środku a pod maską wiatr hula.
-
Inny soft - zassane z niemieckiego forum. Bierz 200 kunia bo reszta za słabe na 1850 kg
Właśnie dlatego bierz najmniejszą wersję, 163km i podjedź tutaj:
http://www.kreatormocy.pl/katalog/jaguar
Za 1700zł "dokup" brakujące 37koni. Jednocześnie fajnie wystroją silnik. Zaoszczędzisz pieniądze, kupisz mniej wyżyłowaną jednostkę i będziesz miał spersonalizowaną mapę.
-
Już lepiej do cinka z cinsoft, on ma pojęcie lub godula