FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: wierciu w Lipiec 20, 2018, 17:28:54 pm
-
Czy dołożenie czujnika martwego pola do XF to bardzo skomplikowana operacja?
Rozumiem, dokupić trzeba sam czujnik. Czy po jednym do każdego lusterka?
https://allegro.pl/jaguar-xf-250-czujnik-martwego-pola-9x2314d453ah-i7249059509.html#thumb/1 (https://allegro.pl/jaguar-xf-250-czujnik-martwego-pola-9x2314d453ah-i7249059509.html#thumb/1)
Gdzie on w ogóle jest montowany?
No i jeszcze sam wkład lusterka tylko nigdzie nie mogę takiego znaleźć.
Jak podejść do tego tematu?
-
Z tego co wiem to specjalne czujniki w zdezakach . Inne szkła w lusterkach i programowanie
-
Inne obudowy lusterek, wkłady, wiązka, programowanie. To już nie są auta na takie dokładanie. Ostatnie marki które w miarę spoko się coś dokłada to niemieckie wozidla
-
Tak myślałem, że to nie jest takie proste. BTW Już tydzień jeżdzę zastępczym XF 260 i coraz bardziej mi się podoba. Wykończenie ok jest słabe ale ma coś w sobie. A czy orientuje się ktoś czy zawieszenie w 260 przeszło duża zmianę względem 250? Bo nowszy lepiej tłumi nierówności i zastanawiam się czy to poprawione zawieszenie w 260 czy może u mnie powoli muszę myśleć o wymianie amortyzatorów.
-
Jak załozysz gumy 245/45/18 to nie bedzie tak czuc
-
No właśnie mam już 245/45/18 i jest mniej komfortowo niż w nowym gdzie są takie same opony