FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: killer666 w Maj 21, 2009, 22:44:00 pm
-
Jak działa? Czy jest w każdym kotku? Mój to wersja podstawowa rocznik 92 3,2 benzyna, pod pedałem gazu jest duże wystające coś - to jest to?
-
Jest w kazdym automacie. Pod pedałem jest chyba tylko ogranicznik i styk od kickdawnu, zobacze jutro u siebie.
-
Jest w kazdym automacie. Pod pedałem jest chyba tylko ogranicznik i styk od kickdawnu, zobacze jutro u siebie.
tak jest w każdym automacie były mechaniczne i elektryczne oraz elektryczno-mechaniczne w zaleznosci od modelu i roku.
skrzynia powinna zredukować bieg gdy kickdown sie wlacza.
-
elektryczne przy elektronikach
mechaniki przy mechanikach
(jak przypominam sobie jazdę 3.2 to był mechanik)... ta sama skrzynka co w 3.6 więc mechanik.
w 4.0 - jest elektryk
- jedno klepniecie do oporu w przycisk - redukcja o bieg wyżej
- dwa klepnięcia - do najniższego możliwego biegu
-
elektryczne przy elektronikach
mechaniki przy mechanikach
(jak przypominam sobie jazdę 3.2 to był mechanik)... ta sama skrzynka co w 3.6 więc mechanik.
w 4.0 - jest elektryk
- jedno klepniecie do oporu w przycisk - redukcja o bieg wyżej
- dwa klepnięcia - do najniższego możliwego biegu
No to u mnie jest chyba coś nie tak, nie jestem pewien, jutro zobacze. Obojetnie ile razy depne to przy depnięciu redukuje.
-
u mnie jest to samo co u optrego.
-
Bo ty Optre tak samo jak Ja masz mechanika a nie elektronika, a zamieszczony opis z tego co mi wiadomo dotyczy się tylko elektroników.
-
indeed... :)
ale za to masz zajefajny silnik , ten 3.6 jest cudowny :)
-
A kolega ostatnio pokazywał mi że można podregulować Kickdown tymi sprężynkami przy lince gazu by ostrzej reagował. Czy w moim też taka regulacja jest możliwa ( 4.0 z 89 ) tak jak w jego 2.9 ?
-
no ale ty masz elektronika a on ma mechanika
-
No to jeszcze raz z tym kickdownem.
Jak to jest? Mam Daimlera z 1993 r., 4.0. Mam przycisk S/N/1 przy skrzyni.
I nie muszę deptać 2 razy gazu. Wystarczy raz w podłogę i samochód redukuje (w trybie N zazwyczaj o 1 bieg, w trybie S czasami o 2 biegi).
-
No i ok, tak ma być
na S redukuje Ci do najwyższego możliwego biegu przy kick down
na N na poprzedni przy 1, przy 2-ch na dwa w góre - jeżeli jest taka możliwość tylko
Różnica jest taka że na Sport ciągnie do końca na N do 3500 obr/min ( ca about )
-
W opcji S redukuje do możliwie najniższego biegu bez konieczności dwukrotnego deptania w pedał gazu, raz i gna ile sił - szybsze i wygodniejsze ;) Taką samą redukcję zapewne możesz uzyszkać w opcji N poprzez dwukrotne wciśnięcie pedału gazu.
Kurde no i KRISS mnie wyprzedził o 3min22 sec... :)
-
przepraszam :-V :) :) :) :)
-
Temat się rozwija.
Chyba wszystko rozumiem.
W trybie S wciskam i się nie martwię.
W trybie N jeśli chcę żwawiej to wciskam 2xpedał gazu.
U mnie w trybie N ciągnie raczej do 4500 niż 3500 obrotów.
To w takim razie jeszcze jedno pytanie - czy jeśli przed przyspieszaniem przełączam tryb z N na S to to szkodzi skrzyni?
-
nie szkodzi skrzyni
*u mnie na N do 3500 - 3800 może
-
A właśnie przetestowałem to 2-krotne depnięcie w pedał gazu i... nie działa? Redukuje o 1 bieg i nie chce więcej - coś nie tak czy może mój model tak ma?
-
w x308 to nie działa... też próbowałem u Radka nie działa i już :)
-
Ja dziś też pobawiłem się i u mnie działa bardzo fajnie :) do oporu i dostaje zastrzyk adrenaliny :-za na sporcie reakcja jeszcze ostrzejsza :)
-
gdyby miało szkodzić to nie byłoby takiego włącznika ;)
ja tez tak często robie