FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Megan w Maj 31, 2018, 12:53:48 pm
-
Cześć chłopaki jestem tu nowa....a od wczoraj stałam się prawie szczęśliwą właścicielką S Type 3.0 w automacie....Problem polega na tym że gdy wracałam auto tak jakby nie chodziło na jeden gar (kulało) a dokładniej co chwile przez sekundy 2-3 szło normalnie i tak na zmiane przez całą drogę z tym że bardziej kulało... gdy wyprzedzałam autko się zbierało do 3-4 tyś obrotów ale było czuć nie przepalone paliwko i trzęsło budą.....dzisiaj sprawdzałam świece niby są dobre jedna była cała w oleju razem z cewką i zauważyłam że dwa przewody idące od kolektora są ułamane czy to może być przyczyną? dodam że na postoju obroty trzymają się na 900 i delikatnie falują, czasami jest odczuwalne gorące powietrze od spodu tak jakby delikatny zapach spalonki.... aha i co najważniejsze autko się nie gotuje wskazówka stoi tak jak powinna na środku ;) Czy ktoś z Was miał podobną przypadłość w swoim Kocurku...?
-
Sama sobie odpowiedziałaś. Ogarnąć te połamane przewody do podciśnienia, zmienić uszczelkę dekla ze świecami i auto ożyje
-
nie znalazłam w necie uszczelki świec i chyba nie bardzo wiem jak to wygląda :( zmieniałam kiedyś ale tylko uszczelkę pokrywy zaworów nigdy świec .. proszę powiedz mi gdzie to szukać i jak się za to zabrać .. masz racje jutro się zabiorę za te wężyki mam nadzieję że to tylko to nic poważniejszego :) i dziękuję za odpowiedż :-*
-
Nie napisalem uszczelki świec, tylko uszczelkę dekla (zaworów) ze świecami
-
Wszystko znajdziesz w sklepie v12 lub u Karola w Szamotułach.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
ok w poniedziałek będę zamawiać dziękuję za pomoc jesteście super :-thank .. tak więc ogarnęłam prawie wszystkie przewody od ssącego i jest o niebo lepiej ale silnik jeszcze przerywa i nie przepala jak powinien no i właśnie mam problem z jednym przewodem nie mam bladego pojęcia gdzie on ma być, bardzo proszę o pomoc bo już mi ręce opadają :( szukałam nawet schematu wszystkich ciśnieniowych w google ale nic nie znalazłam może wrzucę fotki to coś doradzicie bo wiem że macie dużą wiedzę bardzo proszę o pomoc :-K
-
Witam Panowie mam nie mały problem, odłączył mi się wężyk podciśnienia idący od kolektora następnie łączy się z trójnikiem i wisi na dole po stronie kierowcy, nie mam bladego pojęcia gdzie go podpiąć ??????... czy moglibyście zajrzeć pod maskę waszych kocurków i zobaczyć w jakim ma być miejscu :-help pozdrawiam
-
Ten przy trójniku w trójnik a ten drugi też jest od instalacji LPG także trzeba poszukać. Może do reduktora ma iść
-
miałeś racje faktycznie ten podciśnieniowy wchodzi w reduktor LPG :-thank :-*