FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: PawelekPawelek w Kwiecień 27, 2018, 07:32:08 am
-
Dzień dobry
3 miesiące temu z mojego jaguara przez przypadek uciekł cały płyn hamulcowy. Po nalaniu nowego auta nie dało się odpowietrzyć. Jaguar był u trzech mechaników oraz czwartego, mechanika specjalizującego się w jaguarach, polecanego w internecie z bardzo dobrymi opiniami, jednak po 1,5 miesiąca pracy nad hamulcami tego auta poddał się ( wymiana pomp, przewodów itp),
hamulcy jak nie było, tak nie ma, nikt nie potrafi tego naprawić...
Czy ma ktoś jakieś pomysły jak i gdzie naprawić to auto ? (nie interesują mnie pomysły typu "oddaj do ASO, oni muszą naprawić" może naprawia jak wymienią polowe auta za kilkanaście tysięcy.)
Interesuje mnie sensowne rozwiązanie w normalnym budżecie cenowym. Dziękuję za porady.
-
Pewnie dalej nie odpowietrzony. Urządzenie do podciśnieniowego odpowietrzania, dużo płynu i w opór aż zaczną działać.
-
Zrobisz to ? Jesli tak to wynajmuje lawete i wioze go do Ciebie ;)
Ostatni mechanik ktory przy nim robil byl pewien że to bedzie prosta sprawa a dalej to nie działa :(
-
A skąd uciekł ten płyn tak jeszcze zapytam
-
Z zacisku hamulcowego,był odpięty przewód przez kilka godzin :(
-
Jeśli podciśnieniowo nie pomogło, ani odpowietrzenie od dołu to sprawdziłbym przewody elastyczne - raz miałem taki przypadek że wadliwy przewód uniemożliwiał odpowietrzenie.
-
Według sewisu przewody są ok, proponują mi zakup innego powypadkowego xtype z działającymi hamulcami i przełożenie z niego całego układu hamulcowego. Wyszło by mnie to około 4-5tys zł... ale nikt nie daje gwarancji że będzie działało.
Proszę o każda pomoc aby to auto zaczęło hamować....
-
Skąd jesteś?
-
Można spróbować przełożyć używki elastyczne przewody te idące do zacisku albo dla świętego spokoju kupić nowe i wtedy spróbować. Może puchną. Ewentualnie zregenerować ten zacisk z którego był odkręcony przewód. Może jakiś syf się dostał
-
Wczoraj, zwykły garażowy mechanik, który kilka lat temu pracował w ASO fiata, zrobił te hamulce. Z tego co mówił, każdy z serwisów rozkręcał to coraz bardziej i ciężko było wszystko poskładać. Oryginalne zamontowane czesci były sprawne, wiec niepotrzebnie warsztaty kupowały nowe pompy itp.
Z tego co mówił, jakaś śrubka w serwie była złe ustawiona przez, co pompa nie pompowała płynu, dodatkowo któryś z serwisów pozamieniał rurki z układu.
Porażające jest to że trzy serwisy(W TYM JEDEN, POLECANY NA TYM FORUM) przez 3 miesiące nie mogły tego zrobić...
Tak czy inaczej dziekuje za pomoc 😉