FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Mski w Kwiecień 09, 2018, 12:16:46 pm
-
Witam ponownie :) A wiec po wymianie wału wibracje zdecydowanie zmalały ale nadał są. Dzis serwis sprawdził wał i nie jest on w stanie idealnym ale jest dobry i to nie on powoduje wibracje.
Pojawiaja sie one po wrzuceniu na D (czuć na kierownicy) oraz w przedziale 40-70 ale nie zawsze. Dodatkowo kiedy przegoniłem kota porzadnie, pojawił sie dziwny metaliczny pisk pochodzacy z okolic tunelu(tak mi sie wydaje, ciezko doszukiwac sie skad dobiega hałas kierujac autem). W momencie gdy zwolniłem pisk ustał. I jak jezdze spokojnie nie pojawia sie.
-
Czuć tylko na kierownicy czy na całym aucie?
-
Całe auto. Przy jezdzie jak i po wrzuceniu D na postoju.
-
Czyli gdzieś od silnika albo skrzyni biegów, bo na postoju reszta nie pracuje.
Wszystkie poduszki całe? Silnik równo pracuje?
-
Silnik pracuje rowno. Ale tak jak pisałem w ktoryms dziale w silniku cos bylo naprawiane, byl napewno wyjmowany i moze wtedy cos zostało źle zrobione. Bede go wyjmowal i czyścił z tego sylikonu. To bedzie chyba dobry moment zeby sprawdzic wszystkie poduszki od silnika i skrzyni? Chyba ze oprocz tego przychodzi Ci cos do głowy?
-
Jeszcze sprzęgło (nie wiem jak to jest w automatach) i dwumasa.
-
Sądząc po objawach - stawiałbym na konwerter. Wizyta w dobrym serwisie od automatycznych skrzyń biegów powinna rozwiać wątpliwości.
-
Konwerter
-
Dziekuje za podpowiedzi Panowie.