FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Alinoe w Marzec 30, 2018, 18:11:40 pm
-
Witam szanowne grono!
Mam okazje nabyc Jaguara X-type 2.5 v6 '02
Bylem, ogladalem, macalem, jezdzilem a i nawet podlaczylem pod Tourqe Pro. Mam teraz pare pytan.
Wyplulo P1111 oraz P0420. Czytam forum i stwierdzam, ze w najszczesliwszym wypadku to sondy ( przy tym bledzie to ktore, bo rozumiem, ze skoro sa 2 ydechy to sond jest 4 ) a w najgorszym umierajacy katalizator. I tu kolejne pytanie skad wziac nowy i jaki jest jego orientacyjny koszt? Domyslam sie, ze zamiennikow nie ma badz tez nie pasuja. Dodam, ze nie mieskam w Polsce i o czesci nieoryginalne jest jeszcze ciezej.
Kolejne pytanie dotyczy mokrego silnika. Patrzylem pod spod no i troche cieknie, po nagrzaniu w srodku czuc lekka won oleju. Ile kostuje komplet uszczelek do silnika i pod jakimi kodami moglbym ich szukac?
Jezeli zdecyduje sie na te auto, bedzie to auto na dluzej niz na chwile iec chcialbym zeby troche posluzylo.
Pozdrawiam
-
Kosz uszczelek sprawdzisz w sklepie v12. Co do katalizatorów, miałem to samo. Regenerowane je w firmie w lodzi. Koszt 800zl gwarancja na rok lub 50tys km. Z tym ze u mnie przez problem z katalizatorem miałem błąd o przepustnicy.
-
No wlasnie a ja jako, ze emigrant na regeneracje nie mam co liczyc. Pozostaje uzywany albo nowy. Z czystej ciekawosci zapytalem u dealera o koszt nowego, domyslam sie, ze dostane odpowiedz zwalajaca z nog ;) Nie wiesz moze czy we wszystkich wersjach silnikoych byl ten sam kat? Znalazlem uzywany w cenie pasztetu, z 2.0, gosc w aukcji pisze ze pasuje do wsystkich benzyniakow.
-
W katalizatorach masz platynkę wiec cena bedzie pewnie polową ceny samochodu za którą możesz kupić :P Katy mozesz wysłać kurierem. A opłacić przelewem. Ja z łodzi nie jestem i tak właśnie robiłem. Mi mechanik odradził zakładanie używanego, dlatego zdecydowałem sie na regeneracje. Nie wiem skąd jestes ale w xksach, progi są słabej jakości. Sprawdz w jakim sa stanie przed zakupem.