FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: jaguarstype2004 w Marzec 21, 2018, 22:45:16 pm
-
Tak jak w temacie, jakiś pech ,dopiero wymieniłem drążki poprzeczne z tyłu, auto trochę pływało, zrobiona geometria,jest super, prowadzi się okej, a dziś zauważyłem, że z tyłu skrzypią chyba amortyzatory? na takich większych dziurach jak powoli przejadę,albo przez próg zwalniający, dodatkowo dalej mam wibracje na podłodze auta i fotelu
-
To nie amory. Guma tuleji wahacza lub amora się rozwulkanizowala od tulei albo syfu nabiło pod gumy stabilizatora. Miałem to samo. Jeździłem jak oszołom po każdej kałuży w ulewy i ucichło
-
no własnie amory ok 70% na stacji mam, dzięki, trochę mnie uspokoiłeś. Pytanie odnośnie wibracji, wulkanizator powiedział mi że mam krzywe felgi, aczkolwiek wyważył je na 0, czy mimo tego mogą powodować drgania na podłodze i fotelu? czuć ewidentnie że do wibracje pochodzące z okolicy kół, opony są w bdb stanie, chcę to doprowadzić do stanu takiego żeby auto płynęło i nie mogę się uporać z tym
-
U mnie jest to samo - peknieta guma na tulei tylnego dolnego wahacza. Jak zapsikałem wd40 ustępuje, ale teraz przed przeglądem będę to wymienial :) az wstyd jezdzic skrzypi jak stara wersalka 😂😂
-
W Jaguarach takie skrzypienie podobno jest dość powszechne. Kolegą w X ma tak samo, ja w moim mam całe zawieszenie w stanie idealnym, a przy mrozach i dużej wilgotności tył skrzypi. Robi się cieplej i sucho, przechodzi. Co do wibracji to w swoim długo z tym walczyłem, okazało się że wymiana poduszek silnika oczywiście na oryginały załatwiła sprawę.
-
zawieszenie mam 100% sprawne, z przodu wymienione tuleje bananów, drążki, końcówki drążków, z tyłu drążki poprzeczne, wszystko na zamiennikach z najwyższej półki, geometria 3 D, auto prowadzi się bajecznie. Co do wibracji, poduszki silnika mialem zerwane, wymienione na oryginały z jaguara XJ X350 Anglika o niskim przebiegu, pasują do s type 2.5 i 3.0 trafiły się w super stanie, pomogło oczywiście, auto już nie telepie na wolnych, nie dzwoni przy ruszaniu, lecz wibracje są dalej, mniejsze niż były,lecz wciąż występują, nawet dwumas oryginalny nowy założony latem, chyba koła do prostowania dam
-
wyważone, ale krzywe koła nadal będą tłuc. Jeśli to z kół, to mogą to być też krzywe tarcze i zapieczone zaciski.
-
tarcze są raczej proste bo hamuje idealnie nic nie ściąga, były wymieniane na obu osiach, takie prostowanie kół ma sens wg was czy lepiej pozbierać i kupić nowe?
-
Jak nie są mocno pokrzywione to oczywiście warto dać podprostować :)
-
Nie są, delikatnie widać że krzywo się kręcą na wyważarce, po prostu są stare fabryczne i jakieś delikatne krzywizny to normalne chyba
-
To śmiało daj prostować :)
-
ugadałem się na poniedziałek wstępnie, zobaczymy co wyjdzie z tego, dam znać czy wibracje ustąpiły