FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: G@briel w Maj 15, 2009, 12:31:14 pm
-
Mam maly problem... jak probuje zapalic swojego xj40 Sovereign z 91 silnik nie dostaje paliwa. Probowalem juz sluchac przy wlewie paliwa podczas gdy ktos wlacza zaplon, i slychac takie zasysanie jak wlacza sie na chwilke pompa, wiec chyba nie jest spalona.
Gdy odkrece rurke od benzyny przy listwie wtryskowej jest tam zupelnie sucho, i gdy wlaczam zaplon nic nie wylatuje.
Za to gdy zostawie samochod na pol godziny i odkrece rurke jeszcze raz, to paliwo jest pod cisnieniem i zaczyna wyplywac. W tym momencie mozna zapalic silnik, ale tylko na kilka sekund az paliwo w rurce sie nie zuzyje i zgasnie, bo wiecej nie doplywa.
Czy mozliwe jest ze zatkal sie jakis filtr, lub rurka jest zapchana? Gdzie nalezy szukac filtra (filtrow?).
Pozdrawiam :-)
-
XJ40 1991 r. 4.0 l
Wydaje mi się że mam podobny problem. Przekręcam kluczyk, rozrusznik kręci, silnik zapala na 2 sekundy i gaśnie.
Help! Please somebody HELP...
Co to może być?
dzks, Tsu :-thank
-
podstawa do znalezienia przyczyny nie zapalania jest czujnik paliwa
mozna go zrobić samemu co juz pisałem najlepiej uzyc maly przewód z wczesnych V12 (do 1991 roku)
gwint jest taki sam jak w xj40.
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?action=dlattach;topic=3290.0;attach=2608;image (http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?action=dlattach;topic=3290.0;attach=2608;image)
po podlaczeniu bedzie wiadomo dlaczego nie pali za male cisnienie ,czy regulator puszcza , albo zawor przy pompie jest otwarty.
-
A jeszcze jedno pytanko. Czy bardziej to wezwać mechanika, czy elektryka? Wiem, że to trochę wróżenie z fusów, ale może wiecie, akurat diagnoza jest oczywista?
-
FILTR MASZ POD SPODEM AUTA STYLU GDZIE JEST TYLNIE KOLO MIALEM TEN SAM PROBLEM I MYSLALEM ZE POMPA PALIWOWA KUPILEM NOWA ZA KTURA MALO NIE ZAPLACILEM BO WSZYSTKIE CZESCI JAKIE KUPUJE DO KOTA TO W SERWISIE JAGUARA W SUMIE NIEWIELE NIM JEZDZE BO DO JAZDY NA CODZIEN MAM INNY SAMOCHÓD PO TRZECH DNIACH JAK CHCIALEM MONTOWAC POMPE OKAZALO SIE ZE ZAPALIL MUSIALA BYC WODA W BENZYNIE SPRAWDZ NAJPIERW UKLAD PALIWOWY
-
po cholerę kupujesz w serwisie Jaguara?
po pierwsze - słabo znają się na temacie, po drugie płacisz 3 razy tyle!
--------------------------------------------------------------------
informuję że wiem to z doświadczenia :D a nie z opowieści :)
-
A jeszcze jedno pytanko. Czy bardziej to wezwać mechanika, czy elektryka? Wiem, że to trochę wróżenie z fusów, ale może wiecie, akurat diagnoza jest oczywista?
filtr paliwa wymienił?? :)
-
chyba musze zrobić wyprzedaz u siebie częsci do kotow bo juz za 9 dni wyjezdzam ....
to znaczy jedziesz do Anglii na nauki :D :D :D
-
no niestety ale z kazdym rokiem jest mniej dlanich poprostu jag stal sie zbyt europejski xf juz nietrafia w ich gusta tak jak xjs czy xj 20 lat temu lub wiecej
-
O dziwo jak samochod postal 3-4 dni, nagle cos mu sie odmienilo i problem znikl... :|
-
no niestety ale z kazdym rokiem jest mniej dlanich poprostu jag stal sie zbyt europejski xf juz nietrafia w ich gusta tak jak xjs czy xj 20 lat temu lub wiecej
ale co ty takie rzeczy opowiadasz?? Wyniki sprzedaży w samym UK mówią co innego. O XJS-ie mówili dokładnie to samo w 75 roku, bo nie był E-type :)
-
no jakos niewidac tych xf duzo na angielskich drogach wzrosla sprzedaz jaguara ale w polsce kazdy szanujacy ta marke anglik jak tylko pomysli ze napedza go silnik z peugeot 407 2.7 d to lapie sie za glowe
-
EMIL używaj przecinków ;D bo treść nie ma sensu....
s-type 2.7 też był z PSA....... ;)