FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: sztandi7 w Grudzień 27, 2017, 19:35:22 pm
-
Zastanawiam się nad wymianą swoich ksenonów na LED-y. Czy ktoś z Was wykonywał taki zabieg ? Jest lepiej na LED-ach czy nie ma co się bawić i lepiej zostawić ksenony, bo efekt nie będzie wcale lepszy ? Znam kilka osób, któe zamieniły ksenony na LED-y i mówią, że już przy nich zostaną, niestety nie widziałem różnic przed i po. Szczególnie doskwiera mi to w ciemną deszczową noc. Lampy po regeneracji, żarniki D2S mają około pół roku, ale jak dla mnie to jeszcze nie to co bym chciał.
-
po prawdziwej regeneracji tj metalizowanie odbłyśników itd, czy tylko polerka klosza?
ledy na pewno nie zaświecą lepiej niż xenony, pozatym zabieg nielegalny nie ma homologacji wiecej problemów z tego może wyniknąć niż pożytku.
może coś nie halo z przetwornicami lub żarniki są podrobione? łatwo się naciąć..
-
Według mnie oryginalny ksenon na dobrych żarnikach świeci bardzo dobrze. Heh... właśnie w deszczu jestem najbardziej z nich zadowolony. Więc może coś nie tak z lampami, skoro ksenon świeci niezadowalająco :p
-
Jeszcze jakiej firmy zarniki. Jak tanizna to niestett taki bedzie efekt
-
Pytanie na razie czysto teoretyczne, bardziej pod kątem zbierania informacji. Regeneracja kloszy polegała na polerce zewnętrznej, rozklejeniu, czyszczeniu od wewnątrz oraz lakierowania wnętrza na srebrny półmat. Odbłyśniki były robione około dwa lata temu i osoba, która mi je regenerowała stwierdziła, że nie przyniesie to efektu.
Nie jestem przekonany do LED-ów, ale biorąc pod uwagę opinie innych ludzi chcąc nie chcąc się zainteresowałem. Po nowym roku zamówię nowe żarniki D2S Tungsrama 4300K (ok. 150-170zł za komplet) i sprawdzę czy cokolwiek się poprawi. Obecne żarniki na moje oko mają barwę w okolicach 6000K a to już trochę za dużo. Albo być może po prostu się starzeję i wzrok siada ... :-nie
-
6000K w deszczu to tragedia. W Cayenne sa bardziej niebieskie niz u mnie w Passku i w deszczu jazda Cayenem jest męcząca. U mnie w pasku jest właśnie barwa w granicach 4000-4500
-
sztandi7, Czy ledy są oferowane jako zamienniki do naszych samochodów?
Sprawdziłem na stronach producentów, Osram oferuje D2S do naszych aut o barwie 4300K, Philips 5000K.
Jeździłem na 4300 i barwa biała bardzo mi odpowiadała. Dodatkowo niedawno udałem się na korektę ustawienia świateł. Krótko mówiąc jestem dość zadowolony. Zawsze może być lepiej. Ale jeździłem na ksenonach Zafirą, V40 i XC70 i lepiej nie było, więc jest jakiś tam standard :)
Niemniej, tak jak napisałeś wzrok może tu być bardzo istotny, jak wszyscy wiemy z upływem lat ma tendencję do pogarszania się :- pojecia
-
Regenerowałem odbłysniki d2s i efekt był porażający. Była noc i nagle stał się dzień. Barwa w kocie 6000K, 35w. A xenony mam też w Mondeo mk3 zrobiony retrofit na soczewkę bixenon z Audi a6, kolor 4300k 35w marka palników GE. No niby to świeci ale cudu nie ma. Mam Almerę n16 i zrobiony retrofit d2s z Avensisa t25, ale tu mam wsadzony d2s 55w i barwa 5500K, no i tu jest szał. Wręcz chyba lepiej niż w kocie. Barwy 4300K więcej nie kupię bo nic przy niej nie widzę a światło jest żółte jak halogen. Mnie najlepiej się jeździ na barwie 5000K - 6000K. Ledy ma szwagier w Civicu.. On twierdzi, że jest rewelacja..a ja myślałem, że jedziemy na dziennych bo nic nie widziałem..