FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: xj308v8 w Grudzień 21, 2017, 15:53:04 pm
-
Witam mam problem z odpaleniem XJ308 4.0 V8 po dluzszym postoju dlugo kreci go kreci na koniec łapie zalapuje i odpala ale nie udalo sie dzisiaj go odpalic kreci kreci i czasami cos tam zalapie ale nie odpala i kreci na rozruszniku non stop wie ktos co to moze byc wymienilem akumulator i dalej to samo nie mam pojecia mechanik mowi ze zalalo swiece od tego krecenia jak wy myslicie co to moze byc ?
-
Pomka paliwa może staneła na amen
-
jakie to koszta a moze swiece zalewa czy nie ?
-
Zmień czujnik temperatury płynu chłodniczego, dlatego może ci go zalewać
-
Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie sprawdź czy jest iskra na świecach to podstawa. Możesz jeszcze starą metodę zastosować pedał gazu w podłogę i na rozrusznik tak się kiedyś postępowało przy zalanych świecach.
-
Witam dolacze sie do tematu bo ten problem pojawil mi sie dwa dni temu. Odpalilem kawalek coflem bo musialem wrzucilem D 5cm do przodu i kot zdechł🙁 a teraz jak chce go odpalic to kreci ładnie. Niby cos tam łapie a nie chce odpalic i delikatnie smierdzi paliwem.
-
Jeśli czuć paliwo to raczej brak iskry ,a paliwo wędruje w wydech.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Tak myslalem bo strzelilo cos w wydechu po kilku podejsciach odpalenia czyli jutro suszarki i opalarki w ruch zeby wszystko osuszyc w kolo silnika. Jutro dam znac czy udala sie ta operacja
Silnik osuszony bo myslalem ze wilgoc gdzies sie dostala swiece wykrecilem i wyczyscilem ale nie byly nawet czarne troszke roboty przy tym bylo a EFEKTU BRAK :-help
Dzisiaj od rana nie wytrzymalem samochod caly oszrobiony poszedlem przekrecilem kluczyk i odpalił bez problemu ale poxhodzil 15 min zgasł i znowu ten sam problem
-
Cóż, zmierz ciśnienie na listwie wtryskowej i zmień czujnik PWK. :)