FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: jaguarstype2004 w Grudzień 15, 2017, 20:28:09 pm
-
Od jakichś 2 nawet 3 tygodni wyskakuje mi na postoju kontrolka akumulatora czerwona, na początku było tak że przygazowałem i znikało jednak dziś świeciła się cały czas jak wracałem do domu, czy może to być awaria alternatora? jaki jest koszt i czy można go regenerować z powodzeniem? kiedyś miałem taki sam problem z kontrolką ciśnienia oleju i okazało się że to czujnik był walnięty, sam zdiagnozowałem, bo mądry mechanik myślał że auto bez ciśnienia oleju rok jeździ :)
-
Altek do regeneracji. Co zawsze sie wymienia sie to łożyska, pierścień i szczotki. Czasami trzeba caly mostek lub regulator napiecia jesli ma zabudowane szczotki
-
tak myślałem zaglądałem tam i wygląda strasznie, jest mega zasyfiony, że wcale się nie dziwię że padł już, możesz polecić gdzie dobrze to zregenerują? dużo roboty w 2.5 wyjąć alternator? przed świętami bez auta :(
-
jednak kupię używkę ze względu na to że chcę przed świętami podmiankę zrobić szybko, od 3.0 pasuje do 2.5?
-
Bez sensu uzywke. Sama regeneracja trwa do 2-3 godzin. Alternatory byly takie same ale mowie, bez sensu. Wyjecie bez lipy bo jest u dołu z brzegu silnika
-
wiem ,ale u mnie nie ma nigdzie nikogo kto to robi, a z wysyłkami już nie zdążę przed świętami, kupiłem używkę za 120 zł z gwarancją, zobaczymy