FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => Technika ogólna, Literatura => Wątek zaczęty przez: p123 w Grudzień 12, 2017, 23:08:44 pm
-
Cześć
Pozwolę sobie zamieścić link do jednego wątku na forum Peugeota w którym opisuję moje zmagania z moim 607 a konkretnie z problemem który pojawił się prawdopodobnie po wymianie egr-a. To ten wątek:
https://peugeotklub.pl/showthread.php?55351-Po-wymianie-EGR-szarpie-przy-oko%C5%82o-1500-obrotach-i-dodatkowe-b%C5%82%C4%99dy
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi. Na pewno wielu z Was zna ten silnik i może wręcz z czymś takim się spotkało. Nikt nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego po dodaniu gazu program diagnostyczny pokazuje nagły spadek ilości powietrza pobieranego przez tylne cylindry. Po paru sekundach wskazanie się normuje. Pytanie czy ten egr jest uszkodzony ? Niepokoją mnie też wartości korekcji wtryskiwaczy.
Generalnie samochód idzie na sprzedaż ale chcę go doprowadzić do w miarę dobrego stanu.
Piotr
-
Trzeba być zalogowanym na forum Peugeota aby przeczytać ten wątek.
Dlaczego walczyć z EGRem?
Nie lepiej go zaślepić i 'wywalić'?