FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Sobo w Październik 26, 2017, 21:28:30 pm
-
witam mam brak płynu w nagrzewnicy układ nie podaje płynu mam stan, ściągam węże z grodzi i pusto.Elektrozawór mam otwarty.Czy ktoś ma może jakiś pomysł, z góry dzięki
-
1. Czy jest wykluczone to, że układ jest zapowietrzony? Czy np. zlewałeś płyn z układu i napełniałeś z powrotem?
2. Po czym wnosisz, że elektrozawór jest otwarty? Czy to nowy zawór? Stary może być zapieczony w pozycji zamkniętej.
-
Jak juz to zawor jest zamkniety. Jak masz polift to nagrzej do temperatury roboczej i odkrec plastikowy koreczek przy zbiorniku wyrownawczym i na fulla ogrzewanie nastaw. Może zapowietrzony
-
niebyło ogrzewania więc rozebrałem elektro byl w pozycji zamknietej zapieczony gumki szmelc wybebeszyłem go została sama obudowa,mam przedlifta ,dylemat mam taki ze zbiorniczkiem wiem ze to głupie ale niewiem ile wlac plunu napisane jest tylko cold czyli zimno i fill czyli napełnic elektro na stówe otwarty
-
Jeśli masz zawory puste i rurki na podłużnicy są ciepłe to zostaje silniczek na nagrzewnicy. Tak wynika ze schematów.
-
A wiesz moze ile wlac plynu?bo na zbiormiczku nie jest napisane min max
-
http://www.jagrepair.com/Default.htm znajdziesz wszytko.
-
Nie mogę go odpowietrzyc niechce przełączyć na gaz ogrzewanie ledwo co tylko wąż do chłodnicy gorący
-
A reduktor nie jest przypadkiem wyżej niż zbiornik? Jeśli nie to walniety zawór
-
Reduktor jest ok bo przełaczal dobrze a zawór otwarty bo pusty
-
Otwarty zawór puszcza płyn, zamkniety nie
-
W 2.7 u mnie przynajmniej jest tak, że jak się nie przejedzie z 30 km butując od czasu do czasu, to nagrzewnica się nie napełni. Sztuczki z odkręcaniem korka odpowietrznika i grzaniem na wolnych obrotach nie działają.
-
No właśnie z tym korkiem to u mnie tez lipa zawór pusty wyjolem. Z niego wszystko została sama obudowa podaje na gaz(przelancz) a na nagrzewnice nie
-
Witajcie ponownie znowu grzanie a konkretnie jego brak.Elektro pusty przepuszcza płyn na stowe gaz przełącza w normie,termostat otwiera ok ale do nagrzewnicy du... Leci do połowy węży i koniec ściągnę wąż z grodzi widzę płyn w nim ale nie przelewa do nagrzewnicy czy może poprzedni właściciel przełożył węże na elektro tak żeby nie pchalo płynu do wnętrza ? Wyjął termo żeby płyn miał gdzie iść? Czy ktoś może opisać który wąż gdzie idzie? Z góry dzięki
-
Masz tak przekombinowane to auto, że na Twoim miejscu to sprawdziłbym, czy w ogóle masz nagrzewnicę, a nie jest tak, że ktoś zaślepił przewody za grodzią albo w miejscu gdzie rurki nagrzewnicy są stalowe. Użyłbym do tego węża ogrodowego i wody z ujęcia.
A tak w ogóle to miałeś kiedykolwiek grzanie w tym aucie? Tj. mam na myśli od kiedy je masz, to czy działało ogrzewanie?
-
Kupilem niedawno bylo gorąco więc klime używałem węża ogrodowego też użyłem przelot jest myślę że to przestawione węże są na elektrozaworze musze zobaczyć u kogoś innego jak one mają być idą trzy dwa ciękie i grubszy które to zasilanie nagrzewnicy?
-
http://www.jagrepair.com/DCCVSType.htm
http://www.jagrepair.com/images/AutoRepairPhotos/CoolantDiagramJag.jpg
http://jaguarclimatecontrol.com/wp-content/uploads/2010/05/2003-2008-S-Type-2.5L-3.0L-Heater-Valve-DCCV-Location.jpg
coś tam coś tam?
-
DZIĘKI, ze zdięć wynika ze mam połączone tak samo czyli jest dobrze. dzis omine całkowicie elrktrozawór,połącze weże ze sobą i zobaczę a jest coś takiego jak pompa obiegowa w eskach
-
Jest auxiliary pump ale to w V8.
-
PYTAM BO OGLĄDAŁEM KUP I ZR... I BECIA V8 MIAŁA TAKĄ POMPE DZIĘKI ZA INFO
-
Brawo wy, dzięki za wszekie wskazówki z tym ogrzewaniem wypiolem zawór, węże na krótko i grzeje.W gatkach można śmigać. Dzieki zdrapcioch za te linki pomogły,dzięki nim wiedziałem co jest pięć :-clap
-
No to dobra wiadomość!. Teraz tylko pińćset zeta na nowy zawór i można się opalać :-tylko
-
Lub sterownik za schowkiem.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Pińcet napewno patrzyłem za schowkiem i go tam niema jest w bagarzu obok Koła zapasowego
-
Chyba błądzimy >:D no chyba, że naprawdę masz obok koła zapasowego 500 zł? Ja tam mam akumulator.
A tak na serio, to diagnostyka od strony elektrycznej jest wskazana. Jeśli zawór jest odłączony od wiązki, to sprawny powinien być całkowicie otwarty i puszczać wodę do nagrzewnicy.
-
W bagarzu mam z prawej aku a z lewej sterownik na bank wyjmowalem go i jest identyczny jak te za schowkiem u innych też mnie to zdziwiło
-
Na pewno nadal dyskutujemy o Jaguarze? Za schowkiem przed pasażerem to moduł klimy jest tylko w poliftach i tylko w wersji z ekranem navi. W przedlifcie IMHO moduł kimy jest w centralnej konsoli w części, którą steruje się ogrzewaniem/klimą etc.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSfu4ff6qcXwwwYX8bHXSHh-i8z1VU9cIQK0P5j-vSW7o1RFREa
Jak można, to podeślij fotkę modułu, który znalazłeś u siebie w bagażniku.
-
Zrobię fotki po robocie.jak go wyjalem to po numerach wychodziło sterownik klimy modół
-
W bagarzu mam z prawej aku a z lewej sterownik na bank wyjmowalem go i jest identyczny jak te za schowkiem u innych też mnie to zdziwiło
W bagażniku z lewej strony jest sterownik czujników parkowania. Swoją drogą co miałby robić sterownik klimy w bagażniku wydaje mi się, że poszczególne moduły znajdują się raczej w okolicy konkretnych podzespołów którymi sterują tak logiczniej jakoś nie ?
-
Myślę że masz racje ale od jakiegoś fachowca się tak dowiedziałem bylem młody i glu... Teraz już wiem to jest od czujników
-
Jeśli masz po lifta i duży ekran modól jest za schowkiem ,natomiast mały panel ma wszystko w centralnym panelu. W bagażniku po lewej jest modół czujników parkowania ewentualnie w wersji R sterownik zawieszenia.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Mam 3.0 wiec to jest od czujników teraz już wiem a ile się musiałem pokombinować to moje dzięki za info przydatny ktoś taki ogarnięty w temacie