FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: patryk_x-type w Październik 21, 2017, 15:31:07 pm
-
Koledzy zaswiecił mi sie bład p1647 "Moduł sterujacy podgrzewanym czujnikiem tlenu , rzad 2 otwarty/zamkniety" ustaliłem ze sa to sady po prawej strajac z przodu autA, Teraz tylko czy za czy przed katem ,bład pojawia sie non stop wykasuje i po odpaleniu powraca.Z gory dziekuje za pomoc
-
Siema też mam ten problem ale ja mam gaz jak tankuje na jednej stacji problem znika.Pojedź trochę mocniej przepal go.Miałem xsa w benzynie i pomagało
-
Ja tez mam LPG ale nawet jak jezdze 3 dni na bezynie i kasuje bład to cały czas powraca, to ktoras sada tylko czy przed czy za
-
Ja to zignorowalem niech se poswieci,ja niewiem która to sonda kup jedną wymień i zobaczsz czy zadziałało jak nie to wkrecisz w drugą i po kłopocie,jak tak bardzo Cię to boli,ja się przyzwyczaiłem
-
Chyba nie do konca tak jest inne kostki zdaje sie , zobacze pojade w poniedziałek do mechaniora niech rozłaczy i szczytam bledy, myslalem ze ktos mial przyjemnosc z tym tematem
-
Wygląda mi to na sobdę lambda przed katalizatorem. Nie ignorowałbym tego, bo silnik nie będzie pracować na odpowiednio dobranej mieszance. Ogólnie to do S-Type’ów są 3 rodzaje sond lambda przed katalizatorem i żadne z nich nie mogą się zamieniać. Na allegro jest dużo uniwersalnych, które w tych autach z tego co mi wiadomo nie działają. Najlepiej zadzwonić do Gieremka z Szamotuł i on doradzi, bo sam miałem podobny problem i dopiero za 3 razem dopasowałem odpowiednie po naradzie z panem Gieremkiem.
-
Przerabiałem już temat sond w moim x type. P1647 to sonda od strony chłodnicy z szarą wtyczką. Najlepiej jest wykręcić starą sonde i przeczytać jej oznaczenie. Należy kupić sondę o identycznych numerach. Żadna inna nie będzie działała, a już na pewno nie uniwwrsalna. Kod P1647 oznacza uszkodzenie obwodu grzałki sondy. Możesz wypiąć szarą wtyczkę i zmierzyć rezystancję między dwoma czarnymi przewodami. Jeśli obwód jest uszkodzony to rezystancja będzie równa 0.
-
Wczoraj zrobiłem tak ze odczepiłem wtyczke od sondy przed katalizatorem i najpierw wyswietla mi sie bład p1647 a potem p0057,ale nie mam opisu tego ostatniego ,
-
Jeśli przed katem to oznaczenie 472 , ja kupiłem Boscha z inną wtyczka . Miernik schemat kilka minut i po wymianie.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
mi pokazuje denso dox-0428 , przed katalizatorem wychodzi na to tyhlko jest ich pare numerów ta jest dopasowana po numerze vin teoretycznie