FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
		Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: dzikus2232 w Październik 02, 2017, 13:07:26 pm
		
			
			- 
				Witam mam pytanie dotyczace wymiany zestawu napinacza , rolek i paska oraz kola pasowego bez podwieszania silnika . Jestem mieszkam za granica i chcialem sie dowiedziec cena w niemczech bedzie kosmiczna i zastanawiam sie czy nie lepiej byloby jechac do polski . z gory dziekuje za pomoc 
 Jaguar x type 2.0D 130 km 2004 r
- 
				Z tego co pamiętam, to jest problem z którąś ze śrub napinacza albo rolki, bo jest na tyle długa, że trudno ją wyjąć, dlatego łatwiej jest odkręcić poduszkę, łapę silnika i delikatnie go unieść. U mnie mechanik podniósł silnik od spodu za miskę. Nie żałuj na części i od razu kup z górnej półki i wymień od razu rolkę alternatora na sprzęgiełko, żeby mieć spokój na lata. Co i jak z rolką (producent, nr części) znajdziesz w innym wątku na forum. 
 Tu masz wątek:
 http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,35158.msg276416.html#msg276416
 
- 
				nie pocieszyles mnie ale dzieki wielkie za odpowiedz :)
			
- 
				Trzeba manewrowac silnikiem góra dół, inaczej nie wyjmiesz