FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: czarst w Wrzesień 17, 2017, 10:23:03 am
-
Witam wszystkich kotolubnych ;D. Mam pytanie, czy skrzynia 6hp26 z kota 2,7 D będzie się nadawała do 2,5 benzyna o takim samym oznaczeniu? Mam Jaga z 2004 poliftowego 2,5 benzyna i problem ze skrzynią(czasami nie przerzuca z 3 na 4 bieg) a na allegro są do sprzedania skrzynie z konwerterem już za 400zł dlatego się zastanawiam nad wymianą całej skrzyni a nie samego konwertera. Znających się na rzeczy proszę o odpowiedź- pozdrawiam wszystkich forumowiczów!!!
-
W/g dostępnej tu wiedzy tojest to samo
-
Jak jest potrzebna taka skrzynia z konwentem to mam na sprzedaz taki zestaw od 2.7 z 2007 roku.
-
Mam skrzynie z konwerterem zdjętą własnie z 2.5 ,przebieg ok 175000km.
-
a dlaczego skrzynia nie przerzuca z 3 na 4? czasami?
-
Jak ma za małe obroty tak ok2000 szarpnięcie i nie przerzuci, włącza się tryb awaryjny. Muszę się zatrzymać, wyciągnąć kluczyk, włożyć i jechać dalej. To najprawdopodobniej wina konwertera, ale regeneracja kosztuje 700 stów, to chyba lepiej za taką kasę kupić skrzynię z konwerterem i gwarancją rozruchową. Jak będzie działać to nie szkoda kasy
-
Sprawdź skrzynkę bo masz zapchana i nie wiem czy dotarła moja odp.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
Jak ma za małe obroty tak ok2000 szarpnięcie i nie przerzuci, włącza się tryb awaryjny. Muszę się zatrzymać, wyciągnąć kluczyk, włożyć i jechać dalej. To najprawdopodobniej wina konwertera, ale regeneracja kosztuje 700 stów, to chyba lepiej za taką kasę kupić skrzynię z konwerterem i gwarancją rozruchową. Jak będzie działać to nie szkoda kasy
ODETKAJ SOBIE SKRZYNKĘ :D
odpowiadam na twoje pytanie z pw tutaj
skrzynie powinny być takie same, różnią się się dyframi więc zakładam, że powinny być takie same. Próbuję sobie przypomnieć, ale raczej to samo. Nie wiem jak pomiędzy rocznikami. Generalnie ostatnio łataliśmy skrzynke z xf-a pompą z audi a8, bo jest taka sama także w zasadzie odpowiedz nasuwa się sama :)
Musisz zmienić mechatronika na 100% bo mają moduł w środku w atf-ie zanurzony wiec nie będą gadać. I to komp zarządza trybami zmian biegów etc. Inaczej jest w 3.0 s-type inaczej w dieslu inaczej w xkr inaczej w xfs one inaczej pracują mają inny soft zadany, więc np. xkr rusza zawsze z jedynki a s-type zawsze z 2-ki takie niuanse, ale to jest komp i soft
p.s. zrób porządną diagnostykę i zaadoptuj skrzynię na początek.