FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Eppic w Sierpień 23, 2017, 16:41:17 pm
-
Wiec tak, wymieniłem amortyzatory,końcówki wszystkie tuleje (poliuretan) a wciąż z lewego tylnego koła dochodzą stuki. Ktoś ma jakieś pomysły? Byłem ba stacji diagnostycznej i stwierdzili ze nigdzie nie ma żadnego luzu.
Teraz sprawa alternatora otóż wymienili mi wczoraj regulator napięcia oraz szczotki gdy auto odpali sie po nocy kontrolka sie nie zapala natomiast gdy auto sie rozgrzeje (do połowy skali) kontrolka wyskakuje ponownie i żadne gaszenie silnika nie pomaga . Patrzyłem już czy gdy włączę lub wyłącze klime to jest jakaś różnica lecz jej nie ma. Ładowanie sprawdzałem 14,2-14,5 po włączeniu klimy, podgrzewania szyb spada 13,2-13,7
Lubelscy fachowcy twierdzą , ze szczotki musza sie ułożyć lecz nie bardzo chce mi sie w to wierzyć...
Wiem ze temat alternatora był poruszany wiele razy lecz za chwile czeka mnie trasa 3 tys km i nie chce aby jaguś świrowal.
-
A stabilizator sprawdzałeś ?? To też potrafi tłuc, z tego co pamiętam.
-
Miałem na myśli ze wymieniłem laczniki stabilizatora tył (a nie końcówki) Próbowałem bujać autem łapiąc za stabilizator i nic nie było słychać.Moze to te "tuleje" co sanie trzymają?
-
Moga tłuc gumy na stabilizatorze, amortyzator lub jego poduszka, bądź dolna tuleja przy mocowaniu.
Co do alternatora. Ogólnie ladowanie masz spoko. Spada dość mocno po wlaczeniu ogrzewan szyb ale powiedzmy, żeteż do przyjecia.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to puchnie być może minimalnie stojan po nagrzaniu i sie pakiety rozłaża ze tak powiem.
Jak Ci sie nie pali to z tluczeniem zapraszam do mnie poczatkiem września, bedzie można juz wjechać na warsztat
-
Amory nowe gumy stabilizatora tez nowe poza tym problem jest tylko z lewym tylnym kołem. Reszta jest Ok. We wrześniu mnie nie ma bo wakacje sobie robię :p
-
A poducha amora zmieniona? Zdejmij jeszcze zacisk i zobacz czy klocki nie sa luźne. 2x mialem przypadek - co prawda po puszczeniu hamulca tlukl klocek ale jak sa mocno rozbite to może tłuką i na dolkach
-
Sprawdziłem to podczas jazdy przed chwila..gdy wciskam hamulec tłuczenie ustaje puszczę to tłucze znowu. Zmieniałem 3 tys temu tarcze i klocki do tego włożyłem zestaw naprawczy prowadnic. Driver skoro tak to co z tym zrobić?
Poduchy amora z tylu? Przecież tam na grze przy mocowaniu amora jest guma a na dole tuleja
-
Właśnie o tej gumie na gorze mowie. Co do hamulców to zdarza sie że klocek nie trzyma wymiaru, a niektóre majstry na to nie patrza tylko wkładaja i tyle. Nie obchodzi go to że być moze jest za luźny i bedzie latał po zacisku.
-
Definitywnie to wina klocka. Dziś znowunpatrzylem co sie dzieje gdy wcisnę hamulec. I oczywiście następuje bloga cisza. Jak znajdę troche czasu to sie tym zajmę , a do Ciebie odezwę sie jakoś pod koniec września
-
Zdejmij zacisk tak jak mowilem, obadaj czy klocek w jarzmie luźny. Jak tak to można brzegi mlotkiem potluc. Chyba ze od samego rantu jest warstwa scieralna to zostaje kupić nowe klocki