FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: ArturP w Sierpień 19, 2017, 15:12:47 pm
-
Dzisiaj, tak z czystej ciekawości mierzyłem akumulator i zaniepokoił mnie pomiar ładowania. Przy max obciążeniu (światła, klima, radio) na wolnych obrotach pokazje 14,85 V, przy wyłączonych odbiornikach 15,05 V. Czy ładowanie nie jest zbyt wysokie? Regulator napięcia do wymiany, czy coś innego? A może wszystko jest OK? Auto 2004 r. 3.0 automat.
-
W Jagu norma. Zmierz tylko jeszcze bezpośrednio po odpaleniu czy nie wali pod 16 V. Jeśli tak to regulator do zmiany. Ogólnie koty maja dość wysokie ładowanie
-
A wiec tak: bezpośrednio po odpaleniu wali właśnie 14,85 - 15,05. Po pieciu minutach (ze stoperem w ręku) ładuje 13,15 - 13,25.
Regulator napięcia jest dostepny jako osobna część czy wbudowany w alternator? W necie ciężko znaleźć coś takiego do s-typa.
-
Trochę mało po tych 5 minutach. Regulator dostępny w chinskim zamienniku za ok. 100 zł
-
Dzięki za wskazówki. Jakbyś miał jeszcze namiar na te chińskie zamienniki to podrzuć jakiś link, bo szperam w internecie i na razie bez efektu.
-
Wklep bezposrednio w google "regulator napiecia jaguar s type". Firma Transpo to robi i jeszcze jakas robila ale nazwy nie pamietam
-
Pewnie jeszcze autostarter. Oni wszystko klepią na zamienniki.