FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Witek w Sierpień 06, 2017, 16:37:11 pm
-
Mam pytanko -planuje zmiane auta na Jaga XF 3l v6 mam do wyboru 235 km lub 275km oba na 3litrach jaka jest rurznica?
Obecnie mam S -typa 2.7 z 2007 roku model XS.
-
rozpacz!
-
Dlaczego 5 lat nic sie nie dzieie sam wypala DPF-a jest ok?
-
Myślę że koledze Maronowi ie chodziło o to co masz obecnie. "Rurznica" jest w tym gdzie zamieszczasz wątek, jak go tytułujesz i w jaki sposób się wyrażasz. Wykaż choć odrobię dobrej woli i się postaraj. Wątek przeniosłem gdzie jego miejsce, zmieniłem tytuł a Ciebie niestety chyba nie zmienię.
-
Po drugie doslownie tydzien temu w tym dziale, ze 3-4 wątki nizej było wszystko opisane poraz 2 czy 3-ci
-
Rewelacja! A ja sądzę, że czepiacie się. To przecież dobrze, że Jaguar trafia pod strzechy i obecnie, mimo "rurznic", już każdy może mieć kota w garażu. ;)
-
Aj! Myślałem że Ci chodzi o rusznicę!(np. zamiast tłumika) :-zly
-
Myślę że koledze Maronowi ie chodziło o to co masz obecnie. "Rurznica" jest w tym gdzie zamieszczasz wątek, jak go tytułujesz i w jaki sposób się wyrażasz. Wykaż choć odrobię dobrej woli i się postaraj. Wątek przeniosłem gdzie jego miejsce, zmieniłem tytuł a Ciebie niestety chyba nie zmienię.
dzieki czy ktos moze mi powiedziec jaka jest rurznica 3l 235 km i 3l 275km czy to sa silniki z tej samei fabryki?
Ia mieszkam w Anglii oprucz polskich garazy jest ciemnota
-
Polecam benzyniaka 4,2 lub 4,2 SC:)
-
Witam jak sie spisuje benzynka ?
-
Spisuje się bardzo dobrze, osiągi, dynamika i spalanie są wprost proporcjonalne do przyjemnosci z jazdy.
Problemów technicznych praktycznie brak, a ten dzwięk silnika.... poezja.