FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Robertleniwiec48 w Lipiec 29, 2017, 20:42:13 pm
-
Czy ktoś wie jakie są róznice w budowie silnika ? Osprzetu ? Czy wystarczy zmienić ECU i turbiny zeby nabrzć mocy z S :-A ?
-
Cały wątek "Jaguar XF 3.0d - pytania przed zakupem." jest tym różnicom poświęcony... I, jak zauważysz, nie ma definitywnych odpowiedzi ;-)
Generalnie wydaje się, że wystarczy przeprogramować ECU, aczkolwiek S ma też magiczny przycisk na konsoli i chyba większe tarcze hamulcowe.
-
Mój zwykły 3.0 był zmasowany na 275 km około także da się zwykłego spokojnie dłubać.
A co to za magiczny przycisk to nie wiem?
-
Właśnie dla tego podejmuje temat :) bo jak by sie udało wymienić ecu i była by zwiekszona moc to puzniej chipowanie i jest 300 kc tylko co jest mozliwe o to jest pytanie ? Panowie mechanicy ?
-
Najważniejsze pytanie to jest ile wytrzyma skrzynia. I nie koni tylko Nm... sama wymiana ecu to nie wszystko - bo program można i tak zmodyfikować na ponad 300 - to nie problem - Jak wrócę z urlopu to zapytam silnikowa w JLR czym się dokładnie różnią i dam znać
-
Skrzynia jest do 700nm fabrycznie.
-
Owszem ale zależnie od wersji:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
-
Wszystkie 8HP poza chyba wersja 2.2d mialy do 700nm. Podobnie jak 6HP w przedliftach byla chyba do 600Nm
Benzyny mialy inne to fakt
-
A co to za magiczny przycisk to nie wiem?
Taki z "checkered flag";-)
http://www.car-shooters.com/wp-content/uploads/2015/05/CAR_SHOOTERS_JAGUAR_XF_16.jpg
-
Taki to ja tez mam w moim 3.0 d i nie jest to wersja S
-
Przycisk z dynamic mode nie był tylko w wersji S ale i bieda edition 211/241 km. Czy faktycznie S-ka ma większe tarcze?
-
Tak S-ka ma 355 mm tarcze, a zwykła wersja chyba 326 mm
-
Bardziej interesują nas różnice w silniku . 😱 Osprzet turbiny itp . ???
-
Ooo czyli moje subiektywne odczucie, że S-ka lepiej hamuje od wcześniejszego zwykłego przedlifta może mieć pokrycie :-V
Co do osprzętu to faktycznie zwracam honor i wtryski są te same a różnica jest w mapie i wielkości turba. Również tarcze są większe.
O ile zwyklaka (211/241km) bezpiecznie zmapujesz do 300km to "S-kę" do 330.
-
A mozecie polecic kogos z okolic krakowa kto robi dobrze mapa ? 300 to by było juz coś .No i kaganiec sciągnąć :) Tylko gumy szersze trzeba by wrzucic :) zeby to na predkość sie przenosiło a nie na palenie gumy . I ile taka przyjemność ? :-za
-
Witam,
Polecam Godula Moto Sport z Niepołomic. Profesjonalne podejście, testy przed podjęciem prac ( chodzi o zużycie i stan silnika), modyfikowanie i test po. Niektóre decyzje konsultowane są z Tobą w trakcie. A największy smaczek, to jazda po modyfikacji. Prowadzi Godula.
Nie uwierzysz, że Twoje auto może tak jechać :-)
Efekt jest odczuwalny, a zużycie spadło o 1 l/100 km.
Jeśli chcesz podeślę skan wyników z hamowni, bo otrzymujesz też takie potwierdzenie efektów pracy.
Ja jechałem specjalnie z mazowsza z X-type 2.0D. Polecił mi znajomy, który był tam ze swoim 2,2D.
Warto.
pozdrawiam
-
Chyba najwięcej XF-ów zrobił Kreator Mocy z Wawki. Po wątku kolegi z tego forum sam przejechałem się aż ze Szczecina i nie żałowałem. Miałem XF-a zwyklaka bieda edition 211km podnieśli na 301, moment do prawie 620Nm. Samochód przejchał 70kkm bez żadnej usterki, zmieniłem na polifta S-kę ale obecny właściciel też mega zadowolony.
Co do ceny to bodajże 1700Brutto. Na tył polecam założyć coś powyżej 255.
Więcej masz tym wątku, znajdziesz mój post z wykresem tuż po mapie oraz po 65k km.
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=27715.45
Pozdro