FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: Robertleniwiec48 w Lipiec 22, 2017, 00:36:28 am
-
Co powiecie na załozenie filtra powietrza K&N ? Czy trzeba go spryskać olejem ? Jak go czyscić ? Mowa o standardowym filtrze a nie storzku .
-
http://www.jaginfo.org/showthread.php?86185-K-amp-N-Filter-on-3-0D-S
Generalny konsensus jest taki, że wymiana filtra w Dieslu nie przynosi spektakularnych efektów.
-
I tak musze zmienic bo strasznie zapchany wiec chyba warto zmienic na taki co mozna zawsze wyczyscic bo po co jezdzic w poszukiwaniu nowego co jakiś czas jak mozna wyczyscic wtedy kiedy sie ma czas . Zwłaszcza ze cena tego filtra w eurocar parts to £32 po znizkach 30 % jak kupujesz w weekend . No i mysle ze warto czyscic częściej bo i spalanie powinno być mniejsze z czystym filtrem .
-
Nie wiem ile u nas kosztuje k&n ale to co podałeś to atrakcyjna cena raczej.
Jak kupujesz nowy filtr to powinien być gotowy do montażu tzn nasaczony.
Tak czy inaczej jeśli kupisz filtr to powinieneś w niedługim czasie zaopatrzyć się w zestaw do czyszczenia i konserwacji, który bodajże składa się z dwóch specyfików.
Moim zdaniem nie ma to większego sensu. Nie mam osobiście zaufania do takiego filtra po ilus tam kilometrach i czyszczeniach. Policz ile kosztuje filtr+zestaw do czyszczenia i konserwacji a ile za to mogłbys mieć normalnych nowych filtrów i nawet zmieniać je częściej jeśli jesteś na to wyczulony.