FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: jaguarstype2004 w Lipiec 15, 2017, 22:00:50 pm
-
Cześć koledzy, przymierzam się do wymiany dwumasy. Tak jak w temacie opłaca się kupić używany dwumas z jakiegoś anglika z małym przebiegiem, czy raczej nie bawić się w to? Objawy u mnie to wibracje w kabinie przy określonych obotach 1700-1900. Szarpanie przy ruszaniu na rozgrzanym silniku, czasami nierówna praca silnika. Druga sprawa to jak odpowiednio dobrać dwumas? są dwa rodzaje śrub 6 i 10 mm. Dwumas u mnie regenerowałem już wcześniej, niestety efekt mizerny, kasa w błoto, a teraz kolejny duży wydatek, dlatego szukam tutaj oszczędności.
-
Jak widzisz na własnym przykładzie tego typu kombinacje (oszczędności) się mszczą... i kosztują później więcej niż jak by się zrobiło od początku tak jak trzeba... także nie kombinował był z używaną dwumasą, tylko przebolał bym wydatek na nowy...
-
Dzwoniłeś do nich, żeby pogadać na ten temat, może znajdą rozwiązanie z tej sytuacji, jak jesteś pewien, że na pewno to dwumasa, może coś źle zregenerowali.
-
czytałem opinie i bardzo dużo osób do nich reklamuje,ale kończy się gadką,że mechanik źle założył,albo użytkownik źle używał i nie zgadzają się na reklamację,poza tym jak mają mi zregenereować znów na 10 tyś km,to i tak bez sensu, dowiadywałem się i regeneracja dwumasy podobno jest niemożliwa i zawsze się kończy prędzej czy później tak jak u mnie, no nic nauczyłem się na błędzie, trzeba będzie przeboleć i kupić nową, teraz najlepszy moment, cena na v12 spadła chyba przez tani $ "tylko" nie całe 2,5 tysiąca :-tylko
Mam do was jeszcze jedno pytanie. Jak używać auta, tak żeby dwumas wytrzymał jak najdłużej? Ile w waszych autach wytrzymały dwumasy? U mnie klęknął przy 220 tyś i mam wrażenie że to chyba szybko jak na benzynę?
-
Najważniejsze to nie dusić auta z niskich obrotów i unikać ścigania spod świateł :P
-
Scigac mozna. Aby nie dusic auta na wysokim biegu kiedy obroty rzedu 1500
-
to jeżdżę poprawnie,a dwumas po regeneracji wytrzymał może 10 tyś maks, no nic,trzeba przeboleć,zamiast 10 dni wakacji będą 2 dni :(
-
Witam.Można kupić używkę w stanie jak nowa i ja tam osobiście wolę od jakiegoś zamiennika. Nowy oryginał do auta powyżej 7 lat to dla mnie nieporozumienie.Dziwią mnie tylko ,,objawy''.Dwumasa powinna raczej klekotać przy rozruchu,gaszeniu i to bardziej przy zimnym silniku a nie ciepłym.
-
W benzynie jest inaczej. U mnie w DSG tez jest dwumas i jedyne objawy to lekkie dzwonienie na P oraz przy spokojnym ruszaniu czuć drgania
-
Mam już nowy fabryczny oryginalny dwumas, trafił mi się w Anglii za dobry pieniądz razem z dociskiem sprzęgła wymieniłem i niestety drganie dalej jest przy ruszaniu, oczywiście wiele innych objawów ustąpiło, komfort jazdy mega, ale jak nagrzeje dobrze silnik to delikatnie szarpie jeszcze, jak dodam więcej gazu to płynnie ruszy, ale np przy parkowaniu głupio ciągle gazować. Ciężko mi tego kota ogarnąć, ciągle coś nie tak, wylałem się już na to i jeżdżę tak jak jest i mam w doopie wszystko już