FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: patryk5250 w Czerwiec 25, 2017, 21:42:47 pm
-
Witam. Ktoś może zakładał większe skuteczniejsze hamulce do jaga? Chodzi o wersję przed liftowa system Lucasa jako oryginalny. Pozdrawiam
-
Hej
Ja planuje do eski 3.0 z 2000 roku zalozyc z polifta po 2004 roku przod i tyl , są większe . Mam już komplet tylko czasu brak . Można by zalozyc komplet z erki , tam sa 350 mm z przodu a moje 320 mm tylko ale takie miałem już i nie będę kupowal od erki .
-
Jakie przeróbki z tą Twoja zmiana się wiążą? Serwo też zmieniasz?
-
A może ktoś wkladal hamulce z eRki?
-
Wg mnie taka przeróbka nie ma sensu... Wiadomo że lepiej będzie hamować, ale musiałbyś zmienić więcej rzeczy aniżeli tylko same tarcze i klocki żeby to grało.. Lepiej zainwestować w jakieś nacinane/nawiercane dobre tarcze i porządne klocki niż się w to bawić bo to więcej zachodu niż to warte, chyba że uzywasz kota do jazdy po torze to co innego..
-
Ja w egzemplarzu z końcówki produkcji mam i z przodu i z tyłu tarcze 326. Hamuje to całkiem przyjemnie, ale też bym najchętniej założył brembo z wersji R. Gdzieś mi się rzuciło w oczy, że są troche inne zwrotnice, co by stanowiło spory problem. Poza tym rozmiar kół mniejszy niż 18 cali raczej nie wchodzi wtedy w grę.
Serwo i cała reszta raczej zostaje stare.
-
O 326 przód i tył to już coś zamiast 300 i 288 :) tylko teraz pytanie czy wejdzie to bez przeróbki. Bo jak tak to skusilbym się na taki wariant tarcz i zacisków. 300 mm mimo że nacinane i nawiercane to tak jeszcze nie jest to :)
-
Jarzmo inne i zapewne mocowanie do zwrotnicy tez
-
To oczywiste że jarzmo też trzeba wymieniać. Co do mocowania do zwrotnicy tego nikt nie wie dopóki nikt nie zaryzykuje.
-
Generalnie na pewno w przedlifcie i polifcie są inne zwrotnice, do tego z tego co widzę to wersja R też miała trochę inną, co niekoniecznie znaczy, ze jarzma nie będą pasować. Trzeba sprawdzić :) używki grosze kosztują, a zawsze można zwrócić.
I wbrew temu co ktoś pisał, że nie warto, bo przecież chyba na tor nie będzie nikt jeździł to przy prędkościach mocno autostradowych, albo przy 4 osobach na pokładzie każdy milimetr tarczy się liczy.
Już pominę kwestie estetyczne, bo duża felga z małym hamulcem wygląda bardzo słabo :P