FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Fighter8888 w Czerwiec 15, 2017, 21:44:32 pm
-
Mam problem gdyz , widze krople plynu chlodniczego na gumowej rurce od chlodnicy oleju silnikowego,i jest ochlapane zabezpieczenie termiczne od katalizatora pierwszego od strony maski...
Na wolnym czy tez gazujac na postoju nie widze zeby z czegos ciekło
Odkrecalem weże i są szczelne ,chlodniczka wydaje sie tez byc szczelna , nie mam pomyslow
-
Może przetarty lub sparcialy wąż albo korozja na rurce w którą wchodzi wąż wodny i obejma przez to nie dogniata za dobrze
-
podstawa diagnostyki wycieku to narzędzia .
http://www.ebay.com/itm/Engine-Coolant-System-Pressure-Tester-Motorad-MT-300-/161822551954?hash=item25ad602f92:g:P74AAOSw-K9ZMhVM&vxp=mtr
to standardowe narzędzie do testowania nieszczelności płynu plus powinno dokupić się adapter to twojego auta. Jeśli nie chcesz nabyć takiego narzędzia to pozostaje podjechać do warsztatu który reperuje jagi oni powinni to mieć i adapter.
-
A nie kapie z połączenia obudowa termostatu-pompa wody?