FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => Warsztaty i sklepy => Wątek zaczęty przez: bartex w Czerwiec 02, 2017, 08:50:32 am
-
Witajcie ,szukam kolegi z tego forum ktory odpisal mi na priv (ale niestety nie mam tej wiadomosci) okolo rok temu na temat naprawy xj 40
Wiem tylko tyle ze na tamten czas mial warsztat w Lodzi i specjalizowal sie w jaguarach ,moze cos podpowiecie lub zainteresowany wpadnie na tego posta
Tak na marginesie mam dwa xj 40 jednego w wersji sport i z bardzo malym przebiegiem i chcialbym z niego przelozyc silnik i zawieszenia do kolejnego ktory jest po renowacji blacharskiej .
Jesli kogos znacie to prosze o namiar ,a najlepiej na kolege z ktorym wlasie juz pisalem z Lodzi
-
Zapewne koledze ja odpisywalem bo kojarze taki temat kiedys, polecalem warsztat w ktorym pracuje kolega niewaskieauto u ktorego serwisuje swojego xj40 ale naprawia tez i inne jagi i nie tylko. Na kiedy bys planowal ta robote ? Skontaktuje sie z nim i zapytam czy bedzie dysponowal czasem by podjac sie Twojej wymiany i jesli sie zgodzi to przekaze Ci jego numer na priv.
-
Mogę zrobić przekladke silnika i zawieszenia kiedy tylko Ci pasuje .
-
Jaki rok Jaga ? i jaki rok tego drugiego ?
czy sam nie możesz zrobić? Ja tobie mogę pomóc przez internet niby mam być w Polsce ale to inna sprawa i muszę zająć się rodzicami . Jednak mogę pomóc. ja zjadłem zęby na tych autach.
-
witaj Jaguar ktorego chce dopiescic to ostatni xj 40 94 rok ,ten na czesci jest z 92 roku , niestety nie moge zrobic tego sam ,kiedys robilem takie remonty sam dla siebie ale teraz nie ma szans z powodu braku czasu, braku miejsca,i ilosci tych samochodow ktore aktualnie mam w remontach aktualnie cztery ( mercedes w 114, vw polo mk1, mercedes s w 140 no i jaguar ) wiec sam widzisz
-
witaj ,moderator tak namieszal ze dopiero teraz odnalazlem odpowiec jestem nadal zainteresowany jesli mozesz do sie odezwij lub podaj nr telefonu,a to kontakt do mnie 600215216
-
Jag 1992 to super auto . potem po tym roku zmienili wiele układów głownie system dowodzenia . zmiana elektyki itd .
Jak wpadam do Polski to jestem u siebie w w-wie poznałem parę warsztatów ale to dla mnie najlepsi to 3+ . wiele trzeba mówić Moze sa teraz lepsi w co wierze ale nie wiem, moze v12 ci na to odpowie on jest w Polsce zna super jagi plus wie który warsztat kupuje i co robi.
współczuje ze masz za tak dużo projektów . Merc jest ok ale jag to # 1 . mam sporo osób co robią forsę na częściach .samochodowych w USA . #1 to porsche mercedes ale je znaleści na części to kropla w oceanie, auta przed 75 rokiem . jednak teraz jag zaczyna iść w gore jak parę lat temu porsche.
-
moderator tak namieszal ze dopiero teraz odnalazlem odpowiec
Ciekawe jest to, że mieszającym jest wg Ciebie mod który przeniósł temat do odpowiedniego działu a nie forumowicz który go zamieścił nie tam gdzie powinien. Zainteresowanie tematem też masz strasznie wielkie. Pierwszy post jest jest z 2 czerwca i dostałeś na niego odpowiedź, a przypomniałeś sobie o temacie 2 września i znowu go umieściłeś nie tam gdzie trzeba. Po tak długim upływie czasu wątek przekierowujący jest już dawno skasowany.
-
wystarczylaby informacja ze watek zostal przeniesiony,a takiej nie mialem
-
Pisales ze masz jaga z 92 i z 94roku, masz w razie czego pojecie ze wnetrza sie roznia od siebie ? w zaleznosci od rocznika (3 lifty wnetrza), fotele wersji (Sovereign, Daimler, Gold itd)... zewnetrznie tez kilka drobiazgow sie roznilo i tak jak koledzy wyzej napisali elektryka, klima i inne drobnostki. Ogolnie duze remonty sa nieoplacalne bo w tej cenie mozna kupic naprawde dobry i oryginalny egzemplarz xj40. Mam przyklad takiego kolegi posiadajacego zwyklego xj6 bez klimy ale za to w manualu ktorego remontu sie podjal, stal nascie lat nie odpalany takze cala mechanika, blacharka, elektryka i co tylko bylo wymieniane i przekroczyl znacznie wartosc tego auta. Takze lepiej sie zastanowic przed taka praca.
-
auto jakie chce dopiescic jest w 100% orginal po calkowitej renowacji karoseri i to jest 1994 rok a auto na czesci jest faktychnie 1992 i wiem ze srodek jest inny ale kupilem go tylko dlatego ze ma przebieg 70 tys i chcialem wlasnie ten silnik przelozyc bo jest taki sam 4000 cm a i elementy zawieszenia tez mozna wykorzystac .W egzemplazu docelowym z 1994 roku chce usprawnic nawiewy i ewentualnie przeserwisowac zawieszenie , elektryke i takie podstawowe elementy aby samochod byl na przyszle lato 100% sprawny.
A to ze remonty sa nieproporcjonalnie drogie do wartosci naszych aut wiem doskonale ( sama karoserja pochlonela okolo 10 tys,a za dwa blotniki przednie bez grama rdzy zaplacilem 1500 zl ) to jest 6 klasyk w moim garazu.
Z pelna swiadomoscia szukam kogos kto dopiesci odplatnie mojego xj 40
-
bartex . robisz dobra robote . . Ja jednak trzymałbym sie wymiana silnik a to w 90% latwiej niz robieniem elektyrki z modelu 1992 na model 1994 . Ale moze twoj 1992 to jest podobny do 1994 . W USA to dzień a noc.
Zacznijmy od silnika . J awol e 1992 niz 1994 . to sprawa wtryskow , wału korbowego , panewek itp . Sprawdz czy wlew oleju masz w pokrywie czy obok rurka.
Niedawno przerabiaczem zmianę silnika z xj40 -1990 do xjs 1994 . Mozna ale jest sporo roboty aby wszystko było jak w 1994.
sprawdz jeszcze uszczelkę pod kolektorem ssącym czy masz w 1992 grubą czy juz cienką / to dość ważne bo ta uszczelka współpracuje z wtryskami . ( w 1993 znajomy mechanik nie wiedział ze wymyślili-zaprojektowali nową uszczelkę i wstawił grubszą . Auto chodził zle )
Wentylacja AC jest tez inna . dowodzenie podciśnienia ma tylko jeden zawór a w 1992 były cztery . ( ten jeden zawór robi za cztery.) sterownik jest inny plus freon i parownik ( z tym późniejszym było sporo problemów)
Bawię sie aktualnie w sprzedawanie części do Jagow części które sa niedostępne . Cholera płacisz za błotniki 1500 zł to chyb aja zacznę takie sprzedawać. W Kalifornii jak mieszkasz w południowej daleko od oceanu to rdzy nie było . Karoserie sa w 99% bez rdzy czy to auto m a30 czy 50 lat . na złomowiskach płacisz około 60 dolców za błotnik, maskę czy drzwi , który sam wykręcisz. Jedyny problem z przesłaniem nie mowie do Polski ale nawet w USa jest problem . bo to żadna firma oprócz przewózek tirami nie chce brać . sa autobusy ale nigdy nie wadomo kiedy takie części dotrą.
gdybyś miał pytania z silnikiem ,nawiewam pisz .