FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: Adamski w Maj 30, 2017, 22:27:55 pm
-
Czy ktoś z Was zamontował w swoim XJR stuningowane, większe koło pasowe, które zwiększa moc kompresora i podobno można uzyskać 30 KM więcej? Słyszałem, że są takie zestawy, ale jestem ciekawy czy ktoś faktycznie to zrobił i jakie efekty to przyniosło? Chodzi mi też o stabilność całego układu, mam XJR supercharged 4.0 V6 z 1995 roku i nie chciałbym aby mi się np. rozleciał. Czy tego typu tuning jest bezpieczny dla silnika?
-
Jeżdżę od kilku lat XJR min. ze zmienionym kołem pasowym i innymi zmianami.
Długo by opowiadać, wiec prościej będzie jak zadzwonisz - kontakt przez PW
-
Masz pełna skrzynkę PW, nie mogę wysłać wiadomości.
-
Rowniez u siebie zmienilem rok temu i jak najbardziej polecam, szczegolnie w zestawie z uchwytem pod czujnik polozenia walu korbowego oraz dodatkowa pompa intercoolera.
Te silniki sa 'bulletproof', wystarczy dbac o czeste wymiany olejow oraz filtrow jak i zachowywac nalezyty stan techniczny osprzetu a moce rzedu 400KM do codziennej jazdy nie robia na nich zadnego wrazenia.
-
Konieczna jest jeszcze zmiana intercoolera lub dołożenie drugiego, latem temperatura zasysanego powietrza przekracza 100 st C.
Po modyfikacji jest tylko o 10 st C wyższa od tempetarury otoczenia.