FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: Fighter8888 w Maj 25, 2017, 21:48:13 pm

Tytuł: Przełożony silnik
Wiadomość wysłana przez: Fighter8888 w Maj 25, 2017, 21:48:13 pm
Hej  ,zajmuje sie amatorsko mechaniką ,lecz na silnikach v6 nie znam sie zbytnio
Wymieniłem silniczek na drugi
Więc włożyłem kolektor ssacy ,bez tych gum , na same sruby ,bardzo mozliwe ze nie jest szczelnie dokrecony
Swiece zostawilem ktore były w tym nowym silniku,
Przekrecam kluczyk ,i Jaguar zapalil strzałem ,lecz kaszle i przerywa, miga dioda check, po chwili spadają obroty no i zdycha
Popma Vacum długo jest włączona ,pompuje cisnienie ?
Od czego zacząć ?

Tytuł: Odp: Przełożony silnik
Wiadomość wysłana przez: sztandi7 w Maj 25, 2017, 22:46:30 pm
Tak informacyjnie Ci powiem, że mnie też puszczał delikatnie na kolektorze pomimo, że uszczelki były jeszcze w miarę ok, jednak nieoryginalne, przez co trochę nierówno chodził. Wymiana uszczelek zakupionych w ASO za bagatela 62zł/szt. poprawiła pracę silnika. Bez uszczelek będzie Ci puszczał na 100% i kultura pracy nie będzie zbyt dobra, bo te uszczelki są dosyć ważne, stąd taka cena, a zamienniki nie zawsze się sprawdzają (większość jest po prostu innej gumy). Czy to jest powodem takiego zachowania ? Nie wiem. Zacząłbym od najprosztszego - podpięcia pod kompa :)
Tytuł: Odp: Przełożony silnik
Wiadomość wysłana przez: Fighter8888 w Maj 25, 2017, 22:59:49 pm
Komp nic nie wykazuje ;)
Uszczelki mięciutkie ;) oryginalne dostałem razem z autem
U Ciebie też strzelał?
Tytuł: Odp: Przełożony silnik
Wiadomość wysłana przez: Driv3rrrr w Maj 25, 2017, 23:09:16 pm
To nie czaje. Skreciles w koncu kolektory z uszczelkami czy bez? Jak bez to normalne ze bedzie puszczal pawia
Tytuł: Odp: Przełożony silnik
Wiadomość wysłana przez: Fighter8888 w Maj 25, 2017, 23:22:39 pm
Z uszczelkami
Chodzi mi o te dystanse gumowe ,co sie wsadza srube i przykreca kolektor ssący
Nie jestem pewien czy dokladnie skrecilem, i czy to aż przez te uszczele tak strzela i prycha
Tytuł: Odp: Przełożony silnik
Wiadomość wysłana przez: ziutek567 w Maj 26, 2017, 03:25:09 am
Przełóż całe świece ze swojego z cewkami do tamtego, jak ci nie dopala mieszanki to kicha prycha i dygocze, lub zdycha. Poczujesz zapach benzynki z wydechu
Tytuł: Odp: Przełożony silnik
Wiadomość wysłana przez: Eppic w Maj 26, 2017, 19:35:15 pm
U mnie tez ostatnio vacum pompa dość długo pompuje. Kiedyś tak nie było , teraz kilka razy wcisnę hamulec i słychać pompę (dodam , ze auto hamuje normalnie)
Tytuł: Odp: Przełożony silnik
Wiadomość wysłana przez: voitec w Maj 26, 2017, 23:13:35 pm
Bez tych tulejek, to chyba nie da się tego odpowiednio dokręcić - przynajmniej tak mi to wygląda na przykładzie 2.5/3.0. Nie wiem dokładnie jak to w 2.1 wygląda.
Tak przy okazji, okazji, to ... nawet nie wiedziałem że 2.1 ma pompę podciśnienia :) Jednak ten jest tam trochę różnic względem 2.5/3.0.