FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: pablo87 w Maj 19, 2017, 22:50:33 pm
-
Cześć
Dziś odebrałem auto od mechanika, ktorego zadaniem było znalezienie wycieku płynu chłodniczego. Wyciek był przy samym silniku (nie wiem jak fachowo nazywa się ta część - ale mechanik mowil na to króciec). Z uwagi na słaby dostęp konieczne było odkrecenie sanek i wymiana części na nową. Po odbiorze auta zauważylem ze kierownica chodzi ciężej niż przed naprawa. Przy skręcaniu słychać też lekkie ocieranie. Pomóżcie co to może być?
Geometrii po skręceniu sanek jeszcze nie robiłem. Czy to może mieć jakiś wpływ?
Ps. Płyn wspomagania w takiej samej ilości jak przed wizytą u mechanika
-
Zapytaj czy zostawił magiel przywiązany do auta czy zwalal z saniami. Jak zjechal z saniami to może wypadła guma wygluszajaca ze sciany grodziowej i krzywo.ja wsadził przez co ociera o kolumne
-
Magiel został przywiązany do auta. To ocieranie czuć na kierownicy wiec obstawiam ze coś z drążkiem mogli źle skręcić. W poniedziałek mam do niego podjechać i sprawdzi.
Dodatkowo zauważylem ze po skręceniu kierownicą w prawo / lewo i dodaniu gazu kierownica nie wraca (nie prostuje się) tylko koła pozostają w takiej samej pozycji jak przy skręcaniu. Przed oddaniem do mechanika nie było z tym problemu
-
Mi kierownica też do końca nie wraca i się zastanawiam czym to może być spowodowane, mam tak od samego początku.
-
Jeśli kierownica nie wraca, to trzeba by było również sprawdzić geometrię zawieszenia.