FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: rabbit723 w Kwiecień 20, 2017, 09:56:27 am
-
:logojcpf: Witam wszystkich :logojcpf:
Przymierzam się do wycięcia katów w moim jasku (S-type 3.0 b+lpg) i moje pytanie:
1. czy ktoś już wycinał katy wstawiał w to miejsce strumiennice (z tego co wiem katalizator jest zaraz za kolektorem na złączu elastycznym i dodatkowo ma sondę w sobie)
2. Czy przy emulacji nie występują później błędy zarówno na gazie jak i na benzynie ( jak nie wystepuja to na jakiej sondzie to zrobić)
3. czy lepszym wyjściem od wstawiania strumiennicy (która pewnie ciężko będzie dostać do tego modelu) jest opróżnienie całych katalizatorów i wstawienie pustych puszek ?
Wiem ze temat pewnie był poruszany ale nie znalazłem w żadnym wątku wystarczających informacji na moje pytania, a jedyny temat jaki znalazłem to ten w którym ktoś chciał wymienić katy
:-wstyd
-
1. Ja osobiście nie ale podobno to troszke lepsze niż pusta puszka.
2. Jak ktoś zrobi ci porządnie emulacje elektroniczną, albo zastosujesz odpowiednie tulejki to nic nie sieje na desce.
3. jak będziesz miał wyciętego kata to już twoje osobiste odczucia co wsadzisz, ale będzie na pewno lepiej niż z zatkanymi katalizatorami.
Emulować trzeba 2 sonde. I wywal odrazu dwa.
-
Ok dzięki za zainteresowanie, dam znac hak mi poszło i jakie są efekty po wykonaniu wszystkiego
-
Mi po wycięciu katów wyskakuje błąd sondy lambda codziennie :-zly
-
Bo nie masz tulejki lub emulacji.
-
Jest i to i to ;)
-
To albo cos jest zwalone albo problem tyczy sie czegoś innego