FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Lary w Kwiecień 16, 2017, 10:58:24 am
-
Po kolizji którą miałem jakiś czas temu jednak pozostał ślad. Auta w czasie zderzenia nie miały dużej prędkości max 40 kmh. Teraz okazuje się że od strony uderzenia nie idzie domknąć maski a szczeliny pomiędzy zderzakiem a maską nie zgadzają się co widać na foto. Zbieżności obu osi ustawiona laserowo wg danych z kompa wszystko ustawione jak należy. Czy to możliwe by komp się pomylił i nie widzi nieosiowości auta? Czeka mnie płyta i prostowanie? (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170416/3b32f3c8f55194c006f3b6a55f3dabd0.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170416/ffce97ff8ecd6e7c0ef01d2cd2a3abd7.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170416/4f2ad6e430688b2868ae4ae4264b9d8c.jpg)
-
Kiedys robiłem Punto uderzylo w ogrodzenie i przepchnięty miało pas przedni z błotnikami tak ze maska wchodzila na blotniki , cały przod był przestawiony oprócz zawieszenia . Po naciągnięciu tylko pasa z podłuznicami na samym przodzie wszystko wróciło do normy , nie potrzebna jest do tego żadna plyta tylko mechanik . Pewnie trzeba fartuchy podłużnic z pasem przepchnąć w druga strone i będzie ok .
-
Czy to skomplikowany zabieg? Zrobię to sam "pod blokiem"?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Jak z lewej strony jest tez szczelina miedzy błotnikiem a maską to widać po fotach ze trzeba zderzak poluzować na wszysykich srubach i prubowac go ustawić . Taką czynność to i pod blokiem możesz wykonać bo to nic trudnego , luzujesz wszystkie sruby co trzymają zderzak i ustawiasz go tak żeby pasowal do blotnikow , maski i jak go ustawisz i szczeliny będą wpozadku to dokręcasz te sruby co odkreciles .