FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: coolio w Kwiecień 11, 2017, 21:42:04 pm
-
Witam szanownych Kolegów z Forum.
Dzis wyskoczył mi komunikat dotyczący BRAKU PALIWA W ZBIORNIKU, a było co najmniej 3/4. dotankowałem 10 l (pod korek) i nie pomogło. :-nie :-nie
Czy ktoś przerabiał ten problem w swoim XFie??
DODAM ze podłączyłem kompa w domu i wyskakuje m. in. błąd : P 1346 - niska predkosc pompy paliwa usterka/przekaźnik. wczesniej go nie bylo i nie moge go wykasować. Nie wspomnę, ze mam 56 błedów w module sterowania skrzyni biegów (TCM), których tez usunac nie moge.
dzięki za pomoc. :-help
-
FUEL LEVEL LOW....
dla zainteresowanych:
poszukałem w internecie (na angielskich stronach) gdzie forumowicze opisują podobny problem wskazując na czujnik paliwa lub zaśniedziałe przewody pod tylnym siedzeniem. w sobotę posprawdzam co mogę i opiszę.
-
FUEL LEVEL LOW.. (wyswietlany właściwy komunikat).
po tygodniu jazdy z w/w komunikatem Jag padł w czasie jazdy. Objawy: sekundowe drgania silnika (jak by auto najechało na linie przerywane na drodze ze znaczną prędkością) po czym silnik gasł. odpalałem na nowo - przejechał kilkaset metrów do ponownych drgań i znowu gasł.
Mechanik sprawdził pod tylnym siedzeniem i żadnego zaśniedziałego przewodu nie było. Pogrzebał przy pompce paliwowej, która tez była sprawna, zresetował komputer i wszystko wróciło do normy. :-clap Stwierdził, że komputer mógł wyłączać silnik w związku z wykrytym niskim stanem paliwa żeby nie zatrzeć pompki.
oby się to nie powtórzyło. :-V
-
Mialem to samo. Przez 2 tygodnie jezdzilem z info fuel level low. Pozniej doszlo ze fuel pump fail. Nastepnie zaczely falowac obroty i jag stwierdzil, ze dalej nie jedzie.
Ale najlepsze jest rozwiazanie. Wystarczylo popukac bak paliwa od spodu gumowym mlotkiem i wszystko wrocilo do normy i od 2 miesiecy jest spokoj. Podejrzewam, ze pompa albo plywak sie jakos zawiesily i przez to ten blad. Jak bedziecie mieli fuel level low to sprobujcie popukac od spodu zbiornik paliwa, moze i w waszym wypadku pomoze.
Pozdrawiam
-
Witam szanownych Kolegów z Forum.
Dzis wyskoczył mi komunikat dotyczący BRAKU PALIWA W ZBIORNIKU, a było co najmniej 3/4. dotankowałem 10 l (pod korek) i nie pomogło. :-nie :-nie
Czy ktoś przerabiał ten problem w swoim XFie??
DODAM ze podłączyłem kompa w domu i wyskakuje m. in. błąd : P 1346 - niska predkosc pompy paliwa usterka/przekaźnik. wczesniej go nie bylo i nie moge go wykasować. Nie wspomnę, ze mam 56 błedów w module sterowania skrzyni biegów (TCM), których tez usunac nie moge.
dzięki za pomoc. :-help
Przerabiałem - pływak
-
Witam Kolegów ponownie.. wracam z tematem...
jak pisałem jakis czas temu zaczęło mi się od problemu z ilością paliwa, które było a wskaźnik pokazywał 0, zdarzyło się tak 2 razy i auto w końcu padło na ulicy... następnie przy próbach odpalenia rozrusznik kręcił ok. 10 sekund auto zapaliło lub nie lub za kolejnym razem, pochodziło około 10 sekund i gasło.. i tak w koło... Wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku .... wciąż nie palił aleeeee po iluś próbach odpalania zaczął normalnie chodzić.... fakt, miał wtedy cały zbiornik paliwa. mija jakis czas..... wczoraj jechałem w teren i miałem około połowy zbiornika paliwa iiiii znowu padł.... oczywiście laweta i do domu ale po drodze dotankowałem paliwa na prawie caly zbiornik ale moze 5cio krotne odpalania nic nie daly.. dzis z rana znowu problemy z odpalaniem, wykasowalem bledy,,, zacząłem go męczyć odpalaniem na nowo iii o dziwo chodzi... za kązdym nowym odpalenie - rozrusznik chodzi coraz krócej az pewnie do normalności.... początkowo silnik chodził niezbyt równo ale już jest ok.
( dodatkowe OBJAWY:L obroty faluja na jalowym,chce gasnac......... blad p1346,, na innym kompie krzyczy :OBWOD STERUJĄCY A POMPY PALIWA - ZAKRES/DZIAŁANIE...
Dopytam jeszcze gdzie jest PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA i który to jest... DZIĘKI
-
PROBLEM rozwiązany (póki co) :-chyt ... zgrzyt był z wiązką kabli (nie łączyło) z tyłu skrzynki z bezpiecznikami w bagażniku... obecnie 0 błędów... oby tak zostało
:-A