FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: jacentyhh w Luty 23, 2017, 22:44:29 pm
-
Witam
Koledzy po wymianie silnika w moim jagu chciał bym jeszcze
sprawdzić instalacje lpg czy wszystko wpirzadku.
Zainstalowany jest system Prins vsi na dwóch reduktorachni lubryfikatorem,
problem z tym że szukałem w poznaniu gazownika, który by ogarniał Prinsa
i niestety poległem. :(
Może znacie jakiegoś pewniaka gazownika?
Dodam ze jest to 4.2 kompresor 416 koni.
Instalacja była już zainstalowana gdy go kupowałem i na oko nie wyglada to na schludna robotę :(
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
-
Pan Domański.Znana firma.
-
Domański niestety nie cieszy się dobrą opinią.
Lata temu wyrobił sobie renomę bo byli przez jakiś czas monopolistami na rynku a teraz na nazwisku się ślizgają :(
-
Najlepszą instalacją gazową jest wtrysk benzyny 98, jak fabryka dała. Nie chcę ograniczać niczyjej wolności, ale LPG w Jaguarze 4,2 i to jeszcze supercharged to profanacja. Drobne oszczędności na kosztach paliwa nie są warte utraty jakości jazdy i kłopotów z instalacją LPG. Jak sobie radzisz ze wstydem podczas tankowania. Znajomy, który miał Mercedesa CLS na gazie tankował w nocy, żeby go nikt nie widział.
Nieśmiało podpowiadam: Wyrzuć tę instalację gazową i korzystaj z P98, jak Królowa Anglii kazała, a w nagrodę dowiesz się jakie masz auto.
-
Weź czlowieku nie wypisuj takich durnot bo żal tyłek ściska jak sie to czyta. Skoro lubisz płacić państwu 3 zł bo tyle jest podatków w litrze paliwa to gratulacje. Kolega woli płacić 2x taniej i za ten hajs ogarnąć kota porządnie lub pojechac na wakacje.
A klopoty z LPG występują tylko wtedy gdy założy to kowal
-
Najlepszą instalacją gazową jest wtrysk benzyny 98, jak fabryka dała. Nie chcę ograniczać niczyjej wolności, ale LPG w Jaguarze 4,2 i to jeszcze supercharged to profanacja. Drobne oszczędności na kosztach paliwa nie są warte utraty jakości jazdy i kłopotów z instalacją LPG. Jak sobie radzisz ze wstydem podczas tankowania. Znajomy, który miał Mercedesa CLS na gazie tankował w nocy, żeby go nikt nie widział.
Nieśmiało podpowiadam: Wyrzuć tę instalację gazową i korzystaj z P98, jak Królowa Anglii kazała, a w nagrodę dowiesz się jakie masz auto.
Cóż za szlachectwo wypowiedzi, tylko pogratulować. Mam nadzieje, że podeślesz skan tej instrukcji od Królowej Wielkiej Brytanii.
Wracając do tematu poniżej masz listę autoryzowanych serwisuj Prins-a:
http://www.prinsautogaz.pl/warsztaty-autoryzowane/
-
Najlepszą instalacją gazową jest wtrysk benzyny 98, jak fabryka dała. Nie chcę ograniczać niczyjej wolności, ale LPG w Jaguarze 4,2 i to jeszcze supercharged to profanacja. Drobne oszczędności na kosztach paliwa nie są warte utraty jakości jazdy i kłopotów z instalacją LPG. Jak sobie radzisz ze wstydem podczas tankowania. Znajomy, który miał Mercedesa CLS na gazie tankował w nocy, żeby go nikt nie widział.
Nieśmiało podpowiadam: Wyrzuć tę instalację gazową i korzystaj z P98, jak Królowa Anglii kazała, a w nagrodę dowiesz się jakie masz auto.
Nie mam jakotakich problemów z instalacją ale kupiłem auto już z zainstalowanym Prins vsi z lubryfikacją i poprostu niepodoba mi się w jaki sposób zostało to zainstalowane.
Dlatego chcę zrobić to estetycznie i zrobić serwis.
Instalacja jest na dwóch redaktorach ale pomimo tego jest zaprogramowana tak, że powyżej 4200 obrotów automatycznie przełącza na benzynę. Oprócz tego mam pełna kontrolę nad tym kiedy chce jechać na lpg a kiedy pobawić się na benzynie poprzez podręczny przycisk.