FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: bartekxf w Styczeń 24, 2017, 09:00:09 am
-
Witam, :-clap
Niestety dopadła mnie typowa usterka w 2.7 D czyli rozszczelnienie złączek elastycznych przy katalizatorze. W serwisie za regeneracje krzyczą 900zł za jedną. Na ebayu.uk są takie złączki po ok 500zł za sztukę. Czy ktoś z Was miał z nimi doświadczenie i może zna firmę z PL która to regeneruje? Skoro ASO to oddaje do podwykonawcy to chyba ktoś to robi w PL..
Druga kwestia to stukanie na drobnych nierównościach(tylko drobnych) kostka brukowa, itp. jakby luz na łącznikach. Byłem na kilku stacjach diagnostycznych mówią ze zawieszenie idealne. Padło podejrzenie na maglownice? To możliwe, ktoś tak miał?
:-thank
-
Cześć Kolego,
Czy udało Ci się rozwiązać problem? Jeśli tak to jaki wariant wybrałeś? Ebay czy regeneracja w serwisie Jaguara?
-
Jeśli mówimy o tym elemencie:
https://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/g-kAAOSwY0lXRd7r/$_58.JPG
to przerabiałem temat. Nie warto kupować zamienników, bo podobno przenoszą wibracje silnika na budę (opinia z zagranicznych for).
Ja kupiłem oryginał na eBayu, było trochę taniej niż w ASO.
Co do stukania w zawieszeniu, w którym żaden diagnosta nie widział luzów - też to przerabiałem - okazało się, że stabilizator z jednej strony nie był dokręcony. Sam musiałem na to wpaść :/
-
Złączki naprawione przez zaprzyjaźionego mechanika za 100zł. Jedna na sztywno druga jakiaś mała przeróbka.
Nie ma żadnych wibracji.
Wibracje nadal są podejrzewam luz na drążku kierowniczym przy maglownicy. Bo już chyba tylko to zostało....