FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: Arek w Styczeń 07, 2017, 19:39:20 pm
-
co jakiś czas z niewiadomych przyczyn blikuje mi się hamulec postojowy tzw. ręczny. Radzę sobie poprzez reset czyli odłączenie akumulatora na ok.1 min. ale jest to mocno denerwujące. Czy ktoś wie o co chodzi ?
-
Ale blokuje w taki sposób ze nie odbija jak np. wcisniesz odblokowanie i wywala przy tym błąd?
-
nie odbija niezależnie od tego co bym robił i cały czas świeci się czerwony brake, choć dzisiaj na siłę wrzuciłem wsteczny ostry gaz i odpuścił- dziwne
-
Na desce nie wyświetla się żaden komunikat błędu? "Parkbrake fault" + pomarańczowa lampka przy prędkościomierzu? Przygodę z ręcznym zaczyna się od porządnego naładowania akumulatora, no chyba, że aku jest w stanie, w którym nie daje się już naładować, a potem myśli się nad wymianą modułu hamulca ręcznego ew. diagnostyka problemu pod względem mechanicznym (siłownik). Przy obecnych mrozach, jeśli auto parkuje pod chmurką, spadek napięcia akumulatora przy rozruchu jest prawie pewny, a moduł hamulca jest na to wyjątkowo wrażliwy. Nie napisałeś, czy to benzyna, czy diesel.
-
akumulator jest jak dzwon, a więc to zły trop, natomiast za każdym razem jak ma się zablokować przed uruchomieniem silnika daje sygnał dzwiękowy potrójne szybkie piknięcie
-
Zostawiaj auto bez zaciągniętego ręcznego. Skoro odpuszcza po mocnym ruszeniu to pewnie linki skorodowane i mechanizm nie ma siły ruszyć + dochodzi mróz
-
jest to jakiś sposób-fakt ale raczej nie o linki chodzi bo zdażało to się kiedy było jeszcze ciepło i pomagał reset odłączeniem akumul. chcę dociec przyczyna a ta coś mi się wydaje tkwi w błędach systemu czyli komp. czujnik czegoś tylko nie wiem czego?
-
Być może moduł swiruje
-
Kiedyś miałem w S Type podobny problem,który jak się okazało,był ukryty w skrzynce z bezpiecznikami,a konkretnie chodziło o styki na bezpieczniku od ręcznego.