FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: jazabek wac³aw w Styczeń 06, 2017, 10:34:18 am
-
W ostatnim czasie słyszałem hałas pochodzący z tyłu auta, na początku myślałem że to opony po zmianie na zimowe, jednak hałas się nasilał. Myślałem też o łożysku ( już je nawet kupiłem ), jednak mechanik w pobliskim warsztacie ustalił że winny jest dyferencjał.
Na początku chciałem regenerować / naprawiać ale jest z tym problem z powodu braku części, tym bardziej że 2 mechaników uznało że bardziej opłaca się kupić używkę.
Znalazłem XJR z 2001 roku z przebiegiem 180 tyś. km, człowiek kupił go dla silnika i układu hamulcowego a reszta jest na sprzedaż, samochód wczoraj jeździł. Zastanawiam się czy nie kupić całego zawieszenia z tyłu a nie tylko dyferencjału, a może cały samochód jeśli cena będzie ok.
Moim zdaniem zawieszenie od XJR będzie pasowało do Daimlera LWB, mylę się czy nie ?
-
Ja też ,kupiłem już ze spiewającym dyfrem,i od początku zastanawiam się nad wymianą na używke.Jedna tylko wątpliwość ciągle mnie powstrzymuje-czy to ma sens.Czy w używanym innym samochodzie ta akurat częśc jest lepsza od mojej?Gdyby wymiana była tak trudna jak wymiana łożyska w kole ,pewnie już dawno bym spróbował,ale żeby wymienić dyfer,troche trzeba po drodze napsuć.
-
Mój Daimler ma w tym momencie 445 tyś. na liczniku, więc wymiana dyfra na taki z auta o przebiegu 180 tyś. powinna być korzystna, tym bardziej że z regeneracją jest problem z powodu braku części. Plus jest taki, że widziałem dawcę, był na chodzie i kupił go człowiek, który zna się trochę na motoryzacji - potrzebuje silnik, skrzynię i układ hamulcowy do przekładki do driftowozu.
Interesuje mnie z tego dawcy tylne zawieszenie, system nagłośnienia premium, amortyzatory z systemem ACD, i pewnie parę drobiazgów by się znalazło, blacharsko jest w słabym stanie.
-
Faktycznie,pewnie masz rację