FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: mr-dexter w Grudzień 30, 2016, 01:41:49 am
-
Witam, jak w temacie. Miałem problem z sondą lambda, wymieniłem ją, jest ok wykasowałem błąd, zgasł check, po czym znowu się zaświecił. Komp nie pokazuje błędu sondy. Co robić?
-
czym sprawdzasz te błędy? no nie ma bata, że świeci się samo z siebie
-
Błędu sondy może i już nie ma ale jest inny.
-
Jest błąd DSC I ABS bo wypadła mi koronka, ale do tego by świecił check?
-
Nie, musi być błąd na silniku/napędzie. Sam z tyłka check się nie zaświeci
-
Mam taki podstawowy skaner na OBD kupiony na Alledrogo za ok 150 zł i jak dotąd bez problemu kasował wszystko.
Teraz pokazuje mi błąd P1647 i C1145 które są od absu i standardowo P1000
-
P1647 przecie to błąd od sondy, to skąd zdziwienie, ze się pali check ?
-
Tak? Błąd od sondy miałem P0057 bank 2 sensor 2 czyli sonda z szara wtyczka wkręcają w kolektor. A ten P1647 to za która sondę odpowiada? Bo mi w ogóle w programie nie pokazuje co on oznacza
-
błagam.... :-trudno
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=13203.0
jesteś pewien, że wymieniłeś właściwą sondę???
-
Cyt.
bład P1647 faktycznie sonda ale nie 2 a 1 .... dla jasnosci bank2 to kolektor drugi czyli ten przy chłodnicy, sonda nr 1 to ta górna ... i to jest prawidłowy opis tego błedu - sprawdzone w 100%
Wiec chyba dobra wymieniłem z tego wynika. Poza tym miałem przy wyższych prędkościach swąd w samochodzie w środku. Po wymianie sondy ten objaw zniknął.
-
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,27787.msg231128.html#msg231128
Czeski film - a jak rozwiązałeś te błędy 2 lata temu?
-
Nie rozwiązałem go. Właśnie teraz to robię, wiec wracam do tematu.
-
Wobec tego odgrzej go, bo robi się masło maślane i zaoszczędziło by to domyślania się.
Napisz czy wymieniłeś sondę na taką jaką zalecał kolega - te "uniwersalne" prawie nigdy nie działają poprawnie.
Fakt jest jeden - problem jest w sondzie i tam trzeba szukać problemu.
-
przy padniętej koronce abs będzie Ci się świecił check na silniku - sprawdzone
-
oo super informacja. Doszedłem dziś, że jednak nie koronka a czujnik prędkości obrotowej z prawego przedniego koła jest rąbnięty (błąd C1145) przy okazji sprawdziłem, że błąd sondy już nie występuje :) Jutro ogarnę ten czujnik i mam nadzieję że będzie wszystko okej, check zgaśnie, ABS zacznie działać i w nowy rok wjadę bez żadnych błędów :-clap
Dopytam jeszcze - chodzi o ten czujnik? i czy da się go wymienić bez rozbierania całego zawieszenia? (http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB15P4XNVXXXXcHXVXXq6xXFXXX6/New-ABS-Wheel-Speed-Sensor-Front-For-Fordd-Mondeo-III-font-b-1-8-b-font.jpg)
-
Temat ogarnięty. Przerwany kabelek od czujnika absu powodował DSC SYSTEM FAULT. Check tez nie swieci. Nowy rok zaczynam bez błędów 😃 Huraa