FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION

Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: ManiekMx3 w Grudzień 24, 2016, 13:31:52 pm

Tytuł: Kierownica X type przed liftem
Wiadomość wysłana przez: ManiekMx3 w Grudzień 24, 2016, 13:31:52 pm
Siemanko.
Posiadam kociaka przed liftem . Wkurza mnie kierownica kierownica po bokach odstaje tak jakby od temperatury guma się powyginała.
Pytanie jest takie czy idzie to jakoś podregulować przyciągnąć tą poduszkę bliżej żeby tak nie odstawała.
Chyba że kupić poduszę i wymienić.
Drugie pytanko czy jak kupię kierownicę po lifcie to czy będzie mi działało sterowanie radiem z kierownicy i tempomat czy bez problemowo idzie to podłączyć bo przy starej kierownicy jest sterowanie po bokach a przy nowszej na kierownicy.
Co radzicie ?

P.S WESOŁYCH ŚWIĄT :-)
Tytuł: Odp: Kierownica X type przed liftem
Wiadomość wysłana przez: gonzo7 w Grudzień 24, 2016, 14:11:34 pm
Pytanie jest takie czy idzie to jakoś podregulować przyciągnąć tą poduszkę bliżej żeby tak nie odstawała.
nie

Chyba że kupić poduszę i wymienić.
tak

Drugie pytanko czy jak kupię kierownicę po lifcie to czy będzie mi działało sterowanie radiem z kierownicy i tempomat czy bez problemowo idzie to podłączyć bo przy starej kierownicy jest sterowanie po bokach a przy nowszej na kierownicy.
Co radzicie ?
Jest opisane wszystko na forum - wystarczy poszukać

Wesołych.
Tytuł: Odp: Kierownica X type przed liftem
Wiadomość wysłana przez: Choina w Grudzień 24, 2016, 14:54:20 pm
Jest opcja wyregulowania.  Odkręć airbag, wyprostuj blaszki jeśli się trochę odgieły, a podczas przykręcania dociśnij mocno do kierownicy i kręć. Szparka jest minimalna. Robiłem taki zabieg koledze w iksie.
Tytuł: Odp: Kierownica X type przed liftem
Wiadomość wysłana przez: gonzo7 w Grudzień 24, 2016, 20:44:48 pm
Na ile to "dociąga" odstające boki? Myślałem, że one się wyginają same z siebie konstrukcyjnie bardziej niż na miejscach mocowania poduszki.
Tytuł: Odp: Kierownica X type przed liftem
Wiadomość wysłana przez: Choina w Grudzień 24, 2016, 22:54:15 pm
Trzeba dopasować blaszki airbaga do blaszek w kierownicy pod tym samym kątem, dopchnąć na maxa i skręcić.
Przerwa jest mm może dwa. Przerwa musi być bo "klakson" jest pod airbagiem i airbag musi się uginać.