FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XF (2008 - obecnie) => Wątek zaczęty przez: matlow w Listopad 11, 2016, 12:21:26 pm
-
Witam, po ostatnich wymianach klocków i tarcz mechanik tak mi wyczyścił zaciski, że teraz na nie wchodzi ruda i nie wygląda to estetycznie... :-thumpdown
Lakierował ktoś już swoje? może zmiana koloru ? Nadwozie to czarna perła więc co powiecie o czerwieni
Pozdr.
-
Czerwone wiejsko wygladaja. Czarne, srebrne, ciemno srebrne, może granatowe
-
Srebrne, reszta to szit.
-
myślę że tylko srebrne pasują :)
-
Ewentualnie żółty ocynk. Ale długo się nie utrzyma.
-
Ja mam czarne auto, i czarne błyszczące zaciski. Czerwone to brembo, inne już nie modne. Srebrne zlewają się ze srebrną tarczą i srebrną felgą. Może być grafitowy też błyszczący, ale tylko lakier baza klar, żadne spraje i inne badziewie, bo matowieją od płynu do mycia felg, i w końcu zaczyna wszystko złazić, i straszy. Można rozebrać aparat, i ocynkować na żółto, wtedy będą wyglądać świeżo jak nowe, zanim sól nie utleni powłoki, czyli miesiąc.
-
Czarne sprawiają wrażenie jak by nie hamowały. :-hehe :-hehe
-
zielone. będzie bardziej ekologiczny
-
Czerwone.
+5 KM, + 7 Nm.
-
Żółte z kolei, zmniejszają współczynnik Cx. Wyjdzie na to ze muszą być tęczowe.
-
Po głębokich debatach stwierdzamy w gronie komisji obwodowej co następuje. Musi to być rozwojowy kolor ogórka i zanikająy sałaty czyli sino koperkowy brąz.
-
:-hehe
to chyba zostanę przy kolorze w stylu "Rat Style" :-V
-
Ze względu na ogólny bełkot, zaciski powinny być zastąpione zwalniaczami bębnowymi w systemie duplex. w kolorze maskującym w kropciapki.
-
Jakie masz teraz tarcze? Testowałem już?