FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Jagmarket => Znalezione na allegro, ebay itp. => Wątek zaczęty przez: matkos87 w Październik 18, 2016, 12:19:26 pm
-
Do rzeczy, szukam sterego kota do jazdy na codzień. Skupiłem się na xj40 4.0 (x308 za świeży dla mnie). Natknąłem sie na takie oto egzemplarz https://www.olx.pl/oferta/jaguar-daimler-4-0l-xj40-CID5-IDh5x6j.html#d3ffa5d4c5
Miał ktoś okazję go oglądać? Ten środek w niebieskim kolorze mnie przeraża. Proszę o jakieś opinie i rady.
Poprawiam sie :-wstyd, xj40 daimler 1992r. silnik 4.0 bez lpg, jeden właściciel 8lat,
Z właścicielem ciężko się dogadać jak zapytałem czy jest coś do zrobienia to twierdzi, że jest kilka rzeczy, lecz gdy zapytałem konkretnie to nie chce nic powiedzieć. Twierdzi, że sprzedaje bo nie stać go na utrzymanie.
zdjęcia poniżej:
1.jpg (https://zapodaj.net/5bcde46f74b8c.jpg.html)
2.jpg (https://zapodaj.net/28fcb28880268.jpg.html)
3.jpg (https://zapodaj.net/b490d36d039a3.jpg.html)
4.jpg (https://zapodaj.net/e8d480d77e937.jpg.html)
5.jpg (https://zapodaj.net/24ca397b8861d.jpg.html)
-
rada to przeczytanie
http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,20434.0.html
-
Środek jest bardzo ładnie utrzymany - mówimy tu o samochodzie z który ma 25 lat.
Oczywiście można się przyczepić ze klapa bagażnika jest źle spasowana i przedni lewy telewizor (tam chyba była jakaś stłuczka parkingowa bo widać także na zderzaku poniżej jakieś draśnięcie).
Prawe tylnie drzwi jak i lewe przednie lekko odstają od reszty - ale za 12K nie będzie ideału i nie ma co tu marudzić. Lakier wygląda poprawnie zrobiony.
Trzeba przetrzepać solidnie go na podnośniku w jakim stanie jest podłoga (czy w ogóle tam jest).
Jeśli jest ok, i chcesz mieć Daimlera, którego dasz radę utrzymać to czemu nie.
Wypytaj gościa co robił przez te 8 lat bo coś robić musiał.
Jeśli nie robił nic (skoro sprzedaje bo nie stać go na utrzymanie) to od samego stania choćby zawias się rozsypał.
Aha no i zdjecia to masz koniec maja więc troche się sprzedaje.
-
On jest dosyc dlugo wystawiany, ostatnim razem byl za 9tysi ale po jakims czasie zmienil na 12k. Ja nie widze zadnych zdjec srodka w tym linku choc kiedys byly. Napis Daimler jest z prawej strony a powinien byc z lewej, koncowki rur wydechowych to jakas porazka. Ogolnie tak jak kolega wyzej, dokladnie go obejrzec, Dobra baza jesli wolny od rdzy, dolozysz z 5k na dzien dobry pewnie.
-
No i gdzie są paski wzdłuż nadwozia? ;)
-
Przy daimlerze ?
-
na otomoto są zdjecia środka
http://otomoto.pl/oferta/jaguar-daimler-4-0l-xj40-ID6yv4nW.html
Ogłosznie było wystawiane na otomoto i przenoszone na OLXa - niestety w tą stronę OLX obcina wszystko powyżej 8 zdjęć
-
Przy daimlerze ?
A co w tym nadzwyczajnego? Paski powinny być.
-
Pojade na weekend i go oglądne. Tak, ogólnie to nie mogę się zdecydować, bo mam już daimlera 4.0 1990r. na jasnych skórach, kupiłem go jakieś 5lat temu i tak stoi bezużytecznie. Jeździłem już większością aut na rynku, lecz jagiem nigdy. Tylko nie wiem co wyjdzie taniej, czy robić mojego czy kupić gotowca. W moim progi są do roboty, podłoga ok, wnętrze do odświerzenia (drewno, skóra) i pewnie zawiecha do zrobienia, więc podejrzewam, że do mojego z 10tysi trzeba wsadzić na dzień dobry.
-
To moze sprzedaj swojego, tego nie kupuj i doloz troche do auta w o wiele lepszym stanie.
-
Tylko nie wiem co wyjdzie taniej, czy robić mojego czy kupić gotowca.
gotowca za 12K też chętnie kupię :) tylko takie nie istnieją
-
Nawet jak kupisz za 25k od pierwszego wlasciciela to i tak bedziesz mial troche do roboty, tak jak w przypadku kolegi frost84.
A co do Daimlera to gdy wlacze zdjecia to wyskakuja mi zawsze z listwami a z paskami do tego widzialem tylko kilka i stad moje zdziwienie.
-
Tez mi się wydaje ze Daimler miał listwy chromowe a nie paski lakierowane ale mogę się mylić
-
Tez mi się wydaje ze Daimler miał listwy chromowe a nie paski lakierowane ale mogę się mylić
Moj Daimler ma i jedno i drugie ;)
-
Jzw, nie mogę sobie tego wyobrazić. Że jak, jedno pod drugim czy jak? Masz fotkę?
-
Listwy przyklejone taśmą pakową.
-
Jzw, nie mogę sobie tego wyobrazić. Że jak, jedno pod drugim czy jak? Masz fotkę?
Proszę bardzo - niestety cierpie na podobna do Twojej przypadlosc, tj. brak wystarczajacej ilosci czasu na opieke nad kotami, wiec i zdjec nie mam dobrych, ale mysle ze paski nad chromami widac.
-
po malowaniu pewnie jest, to chromowane listwy przykleili a paski poszly w niepamiec...
tez sie zdziwilem ze podniosl cene, moze poszedl wg zalozen ze jak w ogloszeniu tanio to ludzie sie boja ze trup
-
No. Paski nad listwami muszą być i tyle 8)
-
Czyli lekcja z tego taka ze kazdy Daimler musi miec dodadkowe pastki nad listwami chromowanymi ot co.
-
Fajnie to wygląda, ładne!!!
-
Pogadali, popisali, ktoś obejrzał?
z foto nawet najlepsi walą 100% błedu :) :-tylko
z doświadczenia :-tylko
-
Byłeb, zobaczyłem i dalej nie wiem co robić.
Wnętrze w ładnym stanie, choć drewno jak dla mnie do naprawy (widać pekniecia), skrzynia ok, silnikt chodzi równo, lecz mokry z oleju, jak przyjechałem to gość go wcześniej rozgrzać. Stoi od 3 lat, właściciel twierdzi ze nie stać go na utrzymanie i widać ze ogólnie ma dość tego auta. Samochód podpisywane, wcześniej malowany, miejscami widać pęknięcie szpachlowanie, brzydkie malowanie, czy początki korozji na nadkolach. Korozja na podszybiu, szyberdachu, pod uszczelki. Ogólnie jak za te pieniądze nie jest źle. Do regeneracji akumulator ciśnienia układu hamulcowego, po przejażdżce wyskoczył check silnika, lecz silnik pracował bez zastrzeżeń klima nie działa. Ogólnie nie napalam się, chce coś jeszcze oglądnąć. Bije się z myślami, czy robić swojego czy kupić gotowca . Jak sądzicie, czy uda się znaleźć egzemplarz bez korozji w bdb stanie? Za ok 20tys
.. i jeszcze jedno, rozmiar opon to 265/65-ZR16 czy to te problemowe felgi, gdzieś kiedyś czytałem?
-
Nie.
Ale na pewno to opona 265?
-
Raczej nie możliwe, za szeroka to raz a profil 65 przy tej szerokości nie wszedł by w nadkole.
-
Co do szerokości to nie jestem pewien czy dobrze zapamiętałem, może 235, ale chodzi o te felgi, bo wiem ze jakiś temat był poruszany w tej kwestii
-
Daj sobie spokój. Rozgrzał silnik przed przyjazdem (ostro dymi przy odpalaniu? Rozrząd grzechocze tak, że aż bolą zęby?), szpachla pęka.
Przecież to auto do zrobienia od nowa.
-
Juz gdzies to pisalem, kupisz za 20tysi a i tak bedziesz mial troche rzeczy do porobienia, wazne by bylo ich jak najmniej ot co.
-
Masz auto, możesz go zrobić dobrze po swojemu to cudujesz. Nawet jak kupisz prawdziwie zadbany egzemplarz to nie masz gwarancji, że coś powaznego się nie wysra za pół roku.
-
Ten egzemplarz oczywiście odpada, tylko opisałem dla potomnych. Chyba będę robił od podstaw, ciekawe ile dziś blacharz wyceni.
-
a tak zapytam, jaka historia kolegi frost84 jest ze ja tak przywolujecie....
-
W jednym poscie sie pomylilem, chodzilo mi o historie kolegi chris1796, takze przewertuj forum i zobaczysz "o co kaman" :-super
-
Chyba jednak o moją historię chodziło, z tym że ja nie kupiłem za 25k tylko znacznie stargowałem, a w granicach 25k doszedłem do stanu takiego, że nie widziałem żeby ktoś miał lepiej więc ogólnie polecam inwestycję w sprawdzone i zadbane egzemplarze
-
Sorki juz mi sie myla posty bo w jednym pisalem o historii chrisa1796 ktory kupil jaga za 10tysi w swietnym stanie co jest rzadkoscia, a w tym wlasnie poscie chodzi o kolege frosta z ktorym sie zgadzam, kupic dobra baze i wtedy dolozyc w poprawki.
-
Witam,
tylko w moim przypadku to trochę mi się trafiło jak ślepej kurze ziarno. Jak znajdziecie posty, to zobaczycie, że celowałem i celuję w XK100 (najlepiej bez dachu). Po kilku nieudanych podejścich zapragnąłem mieć byle jakiego jaguara, padło na serię X300. A niechcący trafiła mi się 40 stka.
Powodzenia w szukaniu.