FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: qlimaxer w Wrzesień 12, 2016, 13:33:02 pm
-
Witam. Po remoncie silniczka ziomeczki coś mi chyba źle poskładali. Klima normalnie sie wlacza, sprezarka dziala. Ale leci ciepełko. Mówią coś o przewodach do tego zaworu, że są przeżarte. Możliwe że to jest to? Może czegoś nie podłączył?
-
Spróbuj zrobić foto elektrozaworow i węży przy nich może ktoś porówna ze swoim 2.5v6
-
Zobacz czy elektrozawory są podpięte elektrycznie i bezpiecznik od nich sprawdź mają stały plus i sterowanie masą
-
Słuchajcie niewąskiego, mi klime naprawił przez telofon! Wie co mówi. Szacunek i podziękowania.
-
Zapłać Bóg, ostygnie motur i zobaczę :))
-
Mogły stanąć tloczki w zaworze jak długo były bez płynu. Rdza je lubi jak progi w eSce haha
-
Podepnę się trochę pod temat działania klimatyzacji i zapytam czy uszkodzony czujnik temperatury zewnętrzej może mieć wpływ na moc chłodzenia ? Komputer wykrywa uszkodzony czujnik temp. zew. ale błedów klimy nie ma żadnych. Objaw jest taki, że klima chłodzi ale zimne zaczyna lecieć z kilkuminutowym opóźnieniem. Zauważyłem też, że klima działa podczas jazdy, a jak stoję na np. światłach lub w korku to chłodne powietrze zamienia się w letnie. Układ jest nabity i szczelny.
-
Też tak mam. Chyba tak być musi :D
-
Nie na pewno nie musi tak być taka sytuacja to wynik mało wydajnej chłodnicy klimy lub wentylatora czyli brak szybkich obrotów lub słaby mało wydajny kompresor ( sprawdzić ciśnienie ) Tylko że to jaguar i tu jednak reguły nie ma więc temat klimy i ogrzewu jest zawsze złożony.
-
A jak wygląda sytuacja z dostępem do tych podzespołów (chłodnica klimy, wentylator klimy i kompresor klimy) ? Zachodzi konieczność rozbiórki połowy auta czy można dostać się do tych części w łatwiejszy sposób? I drugie pytanie: Sterowniki i elementy elektroniczne, które obsługują / sterują klimatyzacją są tylko w panelu sterującym czy w aucie są ukryte jakieś osobne moduły itp. do klimy?
-
Jeżeli masz przedlifta to panel sterujący jest modułem,w polifcie jest jakiś dodatkowy gdzieś za schowkiem pasażera.Do chłodnicy klimy i sprężarki jest dobry dostęp,nie ma tragedi przy wyciąganiu ale na Twoim miejscu pierwsze co bym zrobił to wymienił ten uszkodzony czujnik temperatury...
-
Dzięki za wszelkie wskazówki. Rozpocznę od wymiany czujnika temp. zew. tylko, że u mnie chyba nie ma go wcale. Same kable, czyli wyparował :D Pozostaje ustalić jaki powinien być, a na serwisach aukcyjnych dla pierwszych poliftów jeden różni się od drugiego.
-
Miałem oberwane przewody. Tylko nie wiem czemu lewa strona przód daje zimno a prawa i tył ciepłe.... Jedno zrobili a drugie zjeb.... to jest normalnie jakaś pomyłka.
-
Wyciągnąłem elektrozawór, podłączyłem na krótko do akumulatora i chodzi. Ze środkowej kratki wali zimne, nawet jak klime mam wyłączoną i nawiew mam na LO to leci gorące. Może jakieś wskazówki panowie? Może faktycznie elektrozawór? Mam od merola taki, więc podmienie i się zobaczy .
-
Skoro słychać jak tloczki się ruszają to być może padł Ci moduł
-
Ten samohuffffffffff wyjedzie Ci bokiem wkrótce...
-
Tak to jest jak się jedno zrobi a drugie spier.... Żebym miał warunki to bym nigdy nikomu nic nie dał zrobić.