FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ X300, X305, X308 (1994-2003) => Wątek zaczęty przez: Kuzyn w Kwiecień 23, 2009, 17:01:29 pm
-
Czasami ciężej mi chodzi kierownica, ogólnie na wolnych obrotach.
Czy to coś z pompą, czy może poziom płynu (sprawdżiłem, jest ok) a może to coś innego?
Kotek x300 3,2 Dzięki i pozdrawiam.
-
a trzeszczy i piszczy???
sprawdź jeszcze raz poziom płynu, tylko nie zakręcaj zaktętki z bagnetem!!!
-
w x 300 (chyba we wszystkich modelach nie jestem tego bardzo pewny)
do wspomagania bylo doprowadzone elektroniczne wspomaganie zasilane swoim sterownikiem .
(latwe do rozpoznania na wiezy maglownicy byla zaczepiona mala czarne pudełko z dwoma przewodami .
dzialalo to w ten sposób ze podczas malej szybkości wspomaganie dostawało większe uderzenie ciśnienia i lat-wiej bylo kierować. Przy wiek-szych szybkościach -blokowało przepływ ciśnienia.
Jesli to posiadasz sprawdz bezpiecznik pod tylna kanapa z prawje strony #12 -10A
(on zasila duzo więcej rzeczy moze masz przepalony.)
druga sprawa moze byc kostka rozlaczona pomiędzy maglownica a przewodami( jest czerwona i leży na przedniej belce.
-
dzięki :-thank
bezpiecznik sprawdziłem i jest ok. trzeszczy ale nie piszczy. to moze ten moduł sie zepsół?