FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => XJ-40, XJ-81 (1986-1994) => Wątek zaczęty przez: guilo w Sierpień 16, 2016, 19:32:14 pm
-
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów jako, że jest to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość a jeżeli popełnię jakiś błąd to skoryguje po zwróceniu uwagi;)
Posiadam dwa Jaguary XJ40 z 94 Sovereign z silnikiem 3.2 oraz XJS TWR z 88 silnik 5.3 v12 mianowicie XJS jest w stanie mega tragicznym brak podłogi całkowicie do renowacji a w dodatku Anglik. Xj40 jest w stanie bardzo dobrym jeżdżący na codzień co prawda drugie auto weekendowe;) Czeka mnie malowanie całego samochodu i przy okazji chciałbym wykorzystać do tego XJSa tj. zamienić silnik z 3.2 na 5.3 czy ktoś już próbował? Czy jest to wykonalne? Oraz czy znacie jakiegoś speca który się tego podejmie bo jak narazie mieszkając w Poznaniu nie spotkałem nikogo kto by się tego podjął.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich forumowiczów Mateusz
-
pogadaj z lolkiem z szamotuł
nr 880 400 483 do Karola. Ma nick lolek100
-
Dzięki Saulinek za info jutro zadzwonię na pewno i porozmawiam o szczegółach:)
-
Bez żartów.
Swap z 3.2 R6 na 5.3 V12?
Tu lolek nie pomoże ;)
Pomóc może tylko kilka wiader pieniędzy.
-
Lepiej zainwestuj ten worek pieniedzy w 40stke lub w odnowe wspomnianego XJSa, choc ja na Twoim miejscu bym sie go pozbyl i za ten worek pieniedzy kupil drugiego w o wiele lepszym stanie.
-
Takie rzeczy, to tylko u chłopaków w Gas Monkey....
-
Przeróbka R na V będzie się wiązała także z przeróbkami podłużnic i wszystkimi konsekwencjami z tego wynikającymi, z ekonomicznego punktu widzenia bez sensu. Lepiej od razu kupić XJ 81. I każdy kto jeździł V12 5.3 z 3 biegowym automatem,wie,że moc jest... dostępna, i tylko tyle,szału nie robi.
-
Takie rzeczy, to tylko u chłopaków w Gas Monkey....
chyba kpisz... gas monkey nie robia nic czego nie można zrobić w PL...
-
Dziękuję wszystkim za odpowiedź:) ogólnie to już teraz sam nie wiem co mam zrobić;) mam dwa auta i stoję w miejscu XJS ujął mnie swoim wyglądem i mocą, jednak pierwszy kot którego nabyłem XJ40 no nie wyobrażam sobie żeby go sprzedać...
Fakt w Polsce można zrobić wszystko znajomy ostatnio wstawił do BMW m3 silnik od camaro także wszystko mozliwe;)
Z Jaguarami niestety jest to że mało kto chce się tego podjąć.
-
Ja Ci poradzę.
Jak Cię stać i masz chęci, to rób po swojemu.
Nie ma nic lepszego niż spełniać własne marzenia.
pozdrawiam
Krzysztof
-
Tak jest.
Tylko rób dokładną dokumentację, łatwiej będzie później sprzedać rozbabrany projekt w skrzyniach i pudłach ;)
Jak już się uprzesz to podjedź do sensownych ludków od swapów, pokaż im ten silnik V12 5.3.
Powiedz, że chcesz go włożyć pod maskę xj40. Niech przespawają podłużnice, dorobią mocowania poduszek silnika i skrzyni.
Przełóż razem z osprzętem, postaw to na jakimś Megasquirt (bo przecież nie będziesz wstawiał oryginalnego systemu sterowania silnikiem).
Przejedź się swoim xj40 z silnikiem v12 5.3 i oceń sens projektu.
Jak już podliczysz wydane pieniądze pomyśl do jakiego stanu mógłbyś za to doprowadzić i tego TWR i xj40.
PS. To nie miało być złośliwe. Kupi sobie jakiegoś XJS-a w wersji europejskiej np. z padniętym silnikiem. Blachę w nim zrobisz taniej niż ten cały swap, który i tak się nie uda. Następnie do zdrowej budy przełożysz sobie graty z tego TWR. I będzie fajne auto. W 60k zł powinieneś się zmieścić.
PS2. Pokaż fotki tego TWR.
-
Przesyłam dla kolegi zdjęcia XJSa
-
sprzedam Ci cala zdrowa kaste do XJS-a jak masz ochote.