FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: qlimaxer w Sierpień 16, 2016, 15:02:44 pm
-
Bardzo bym prosił, jeżeli ktoś takowy posiada. I może od razu pytanie. Przedmuch u mnie jest niewielki, zbieraja sie spaliny w układzie, ale płyn na tescie co2 tylko lekko blaknie nawet nie zmieni barwy. Czy da radę zdiagnozować jakoś która to może być uszczelka? Czy od razu dwie robić? Z kasą krucho, gdybym zrobił jedną to za 2 msc mógłbym zrobić drugą żeby się troche z kasą odbić, bo po wakacjach troche poleciało..
-
KRISS padło pytanie do Ciebie.
-
Gdyby wiedzieć która uszczelka padła, czy w ogóle jest sens robić obie?
Hmm.. może odłączać cewki od cylindrów i sprawdzać czy ma to jakiś wpływ na przedmuch ... :-chyt
-
Tak czy siak raczej będzie trzeba machnąć dwie. Mam nadzieje tylko, że wtedy kotek dostanie nowe zycie :D Bezsensu sie rozdrabniać.
-
Kompresję sprawdź ale dwa razy rozkręcać i potem skręcać szkoda uszczelek
-
Najpierw muszę zdobyć schemat żeby wszystko dobrze złożyć :)
-
To jest chyba to czego szukasz. Odkręcanie i dokręcanie.