FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => S-TYPE (1999-2007) => Wątek zaczęty przez: lordmichalos w Lipiec 20, 2016, 12:28:08 pm
-
Witam,
S-Type 2.7 Diesel 2006 manual.
coraz częściej twardy hamulec przy niskich obrotach, szczególnie przy hamowaniu do zera. Mechanik stwierdził, że trzeba wymienić serwo z pompą.
Nowe to dla mnie zdecydowanie za droga impreza.
W ogłoszeniach natknąłem się na różne serwa o różnych (czasem podobnych) numerach seryjnych/katalogowych. Identycznego nie znalazłem.
Obecnie w aucie jest serwo ATE 6R83-2B195-A 03.7747-4801.4.
Nie mam pewności, czy jest tam od nowości.
Obdzwoniłem wiele miejsc, nigdzie nie ma konkretnej informacji - jedynie możliwość zakupu nowego serwa (3500pln) i pompy (1800pln). <w tym miejscu minuta ciszy>
Dopasowywanie na podstawie "na zdjęciu wygląda podobnie" może być ryzykowne, ale pozwoli zaoszczędzić mnóstwo forsy bo używki chodzą po 100-400zł za komplet.
Nawet na infolinii jaguar.com Angole nie mogli zrobić dla mnie nic więcej niż informacja, że z nowych części pasować będzie serwo o numerze katalogowym XR856588 do S-type/XF. I tutaj znów wracamy do paru tysięcy złotych.
Serdecznie proszę o pomoc - jakie serwo będzie pasowało do mojego auta?
obojętnie jakie ATE z pasującymi śrubami? Inne firmy (Lucas) też wchodzą w grę? Z benzyniaka może być, czy musi być z diesla?
z góry dziękuję,
Michał
505 002 263. Rybnik.
-
Spróbuj dopasować kolego serwo od Forda Mondeo. Powinno pasować z Lukasa. Najszybciej znajdziesz wu naszego sponsora InterCars. Diesle miały inaczej dokładne części jak benzyny. Chociaż od czasu liftu po 2004 powinny pasować też od benzyny. Znajdź na forum kolegę Władek 37 z Ok. Katowic on ci pomoże.
-
Dzięki za odpowiedź.
Ostatecznie dopasowałem używane serwo razem z pompą od XF 3.0d 2014r. w Będzinie.
Nie było łatwo - jest sporo drobnych różnic praktycznie nie do wyłapania na podstawie zdjęć. Jeszcze więcej oszustów mających do sprzedania coś co "na 100% bedzie pasowało". Człowiek siada, jedzie, marnuje czas, benzynę i nerwy.
Kupiłem za 300 zł komplet, ale dopiero w trzecim miejscu. Dwóch poprzednich gości naobiecywało cuda, a chcieli wcisnąć starą popielniczke do malacza.
Wszystko trzeba dokładnie pomierzyć, porównać i oczywiście rozkręcić, czy też nie jest w środku mokre.
Gdyby ktoś potrzebował pomocy przy podobnym problemie to służę pomocą mailowo lub tutaj.
-
Padła i mi pompa hamulcowa. Jaguar X-type, 2,5 V6, 4x4. Gdzie można dostać Panowie takie coś? Możecie podpowiedzieć?