FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: lukasz_slask w Lipiec 08, 2016, 09:45:11 am
-
Dzień dobry,
Przeglądałem forum i zauważyłem że nie ma wątku o przekładni kierowniczej, dlatego zakładam.
Mój problem wygląda następująco: Mam wyciek z przekładni (wycieka przez pęknięcie osłony drążka kierowniczego od strony pasażera ).
I tutaj nasuwa się pytanie: co zrobić? Regeneracja?
Zapytałem o to m. in. polecany przez forumowiczów warsztat http://jagparts.pl/ i dowiedziałem się że lepsza od regeneracji będzie wymiana na używaną w dobrym stanie. Z internetu dowiedziałem się że ogólnie regeneracja jest polecana. Sam też skłaniał bym się do regeneracji, bo wiem co mam a kupię inną i trafię na bombę i będę x2 w stracie i finansowej i czasowej.
Jakie są Wasze opinie na ten temat? Czy jest szansa na dostanie przekładni w dobrym stanie?
Z tego co wiem wymiana maglownicy jest w 2.5 dość skomplikowana. I tutaj kolejne pytanie: ile może kosztować ta „przyjemność”?
Ktoś miał podobną naprawę?
Czy do X-ów dla wszystkich wersji silnikowych i całego czasu produkcji była ta sama przekładnia?
I co z systemem servotronic? Bo w intercars mają z tym systemem „dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic”. Dodam że nówka kosztuje ponad 4000zł :-boks
Dziękuje za odpowiedzi,
Pozdrawiam
Łukasz
:-A
-
Nikt nie miał problemów z przekładnią? ;)
W takim razie po naprawie dam znać co i jak dla potomnych :-A
-
Ja też mam do regeneracji. Ciekło mi coś z przodu i dzisiaj na kanale mechanik uznał, że to przekładnia kierownicza. U mnie wygląda to w ten sposób, że za ok. 2 tygodnia dopiero ten mechanior może to zrobić, bo nie ma czasu teraz. Zajmie mu to 3 dni, bo on wyciąga, wiezie do regeneracji, odbiera i montuje ponownie. Koszt jak mi określił to - conajmniej 350PLN jemu za demontaż-montaż i 350-850PLN za regenerację (takie są widełki - pewnie będzie z górnej półki jak znam życie).
Świeży u mnie to jest temat, więc sam szukam jakiegoś info jakie są ceny i fachowcy od tego typu napraw...
-
Znalazłem firmę w mojej okolicy która się tym zajmuje i ma w miarę dobre opinie. Koszt: 500zł (zalezny od uszkodzen) - regeneracja mojej maglownicy a nie zakup innej regenerowanej, gwarancja: rok. Naprawa z dnia na dzień. Ale mam zamiar sprawdzić co najmniej jedną inną firmę.
Co do demontażu i ponownego montażu to właśnie spodziewam się ceny nie niższej niż 400zł. Ale to potwierdzę za jakiś czas bo czeka mnie dość długa trasa i nie chce regenerować przed wyjazdem bo to pewne ryzyko. Lekko cieknie, wyciek się nie powiększa więc mam zamiar przyjechać z wakacji i wtedy oddać auto.