FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
Dział Techniczny => X-TYPE (2001-2010) => Wątek zaczęty przez: jotung w Lipiec 03, 2016, 20:42:53 pm
-
Witam bardzo serdecznie. Chciałem się dowiedzieć czy ktoś robił przekładkę silnika tak jak w temacie i może ma jakąś dokumentację jak to wykonać a jeśli nie to czy wogóle istnieje taka możliwość, jeśli nie to czy można chociaż ten nieszczęsny 2.0 d zastąpić jakimś benzyniakiem.
Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje
-
Wszystko się da, kwestia opłacalności, najtaniej wyjdzie kupić anglika i przekładać klamoty, sterowniki itd
-
Życzę powodzenia mnóstwo pracy i pieniędzy, temat opisany prze zemnie w miarę dokładnie na forum.
Koszta i wkład pracy jest tak duży że jest to bez sensu chyba że lubisz grzebanie przy autach.
Jak padł Ci motor 2.0 D to kup taki sam wstaw i po problemie, a jak chcesz bęzyne zamiast ropy to zmień auto
-
Życzę powodzenia mnóstwo pracy i pieniędzy, temat opisany prze zemnie w miarę dokładnie na forum.
Koszta i wkład pracy jest tak duży że jest to bez sensu chyba że lubisz grzebanie przy autach.
Jak padł Ci motor 2.0 D to kup taki sam wstaw i po problemie, a jak chcesz bęzyne zamiast ropy to zmień auto
I tyle w temacie. Tak samo chory pomysł jak zakładać kompresory/turbo do 3.0 i 2.5.
-
bez sensu... Swap nie ma żadnego sensu... na pewno nie taki.
-
Ludzie co wy palicie, że takie pomysły przychodzą wam do głowy?
Nie dosyć że zmiana klekota na benzynę, to jeszcze przedni napęd na 4x4.
-
Gdybym miał zajechanego dyszla to bym go zrobił w orginale pogonił i kupił bym 3.0 bęzyne na pewno by było taniej
-
Naprawić, i spuścić w cholerę. Albo totalny przewał, wyrzucić wszystko, sprawdzić czy na koncie jest 100kzł, i wrzucić coś około 500 koni, jeśli już się drapać z takim kotem. Inaczej to grzebanie kijem w ... Jeszcze później jak się już to polepi, to papiery zmieniać, przegląd specjalny. VIN-diesel a pod maską motor benzyna, nawet części po VIN'ie nie ma jak określić, bez seeeeeeeeeeensuuuuuuuuu.